Huawei România a lansat alături de Vodafone campania online „Vrei să fii smartphone-ul meu?” prin care îi provoacă pe români să oficializeze relația cu...
Vrei sa fii smartphone-ul meuHuawei România a lansat alături de Vodafone campania online „Vrei să fii smartphone-ul meu?” prin care îi provoacă pe români să oficializeze relația cu smartphone-ul Huawei Ascend P6. Campania le oferă participanților șansa de a câștiga cupoane de reduceri în magazinul online www.vodafone.ro, smartphone-uri Huawei Ascend P6 și, marele premiu, o excursie la New York.

Huawei Ascend P6 este disponibil în magazinul online www.vodafone.ro  la prețuri speciale pentru abonamentele Vodafone, iar utilizatorii aplicației primesc garantat coduri promoționale care oferă o reducere suplimentară la achiziționarea telefonului.

„Vrei să fii smartphone-ul meu?” este o promoție dedicată utilizatorilor de smartphone-uri care au o relație apropiată cu telefonul lor. În luna iubirii, Huawei România și Vodafone le propun acestora să aleagă statusul relației pe care o au cu Ascend P6, prin intermediul aplicației „Relationship status”.

Participanții la concurs au la dispoziție șase statusuri care definesc tot atâtea tipuri de relații pe care ei le pot avea cu smartphone-ul lor. Alegând unul din statusuri, utilizatorii aplicației primesc fie un cod promoțional valabil în magazinul online Vodafone, fie șansa de a câștiga o excursie la New York sau unul dintre cele șase smartphone-uri Ascend P6.

Campania „Vrei să fii smartphone-ul meu” a fost concepută în jurul modelului Huawei Ascend P6 și își propune să aducă în atenția consumatorilor atât caracteristicile de top ale telfonului, cât și ofertele speciale pe care utilizatorii le pot găsi în magazinul online Vodafone.

„ Smartphone-ul Huawei Ascend P6 a avut până acum un real succes în rândul consumatorilor români. Produsul a fost lansat acum mai bine de jumătate de an, însă cererea este în continuare extrem de mare, așa că ne-am gândit să venim în întâmpinarea clienților partenerului nostru Vodafone cu o promoție specială. Astfel, am lansat campania Vrei să fii smartphone-ul meu? prin intermediul căreia ne dorim să le oferim clienților atât posibilitatea de a achiziționa telefonul la un preț redus, cât și șansa de a trăi o experiență unică, o săptămână la New York împreună cu cineva drag.” a declarat Victor Dragnea, Retail Manager Huawei Device Romania.

Promoția “Vrei să fii smartphone-ul meu” se derulează în perioada 10 februarie – 3 martie 2014 și beneficiază de o campanie online integrată, utilizând tactici de media relations, blogging și social media.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *