UPC România a încheiat anul 2013 cu rezultate bune, înregistrând creşteri pe toate segmentele în care activeazã: TV, Internet şi telefonie fixă. Veniturile UPC România...
Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria

Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria

UPC România a încheiat anul 2013 cu rezultate bune, înregistrând creşteri pe toate segmentele în care activeazã: TV, Internet şi telefonie fixă. Veniturile UPC România au crescut cu 8% în 2013, faţã de anul precedent, iar compania a raportat afaceri de 140,3 milioane USD în anul 2013. 

Compania a înregistrat o creştere anualã de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un numãr de 1.842.900 abonamente. Comparativ cu 2012, baza de abonamente a crescut cu 109.000 RGU. Totodatã, baza de clienţi UPC a crescut pânã la 1.188.300 clienţi, în T4 2013 compania câştigând 28.000 noi clienţi, comparativ cu trimestrul anterior.

„2013 a fost un an foarte bun pentru UPC. Ca urmare a strategiei din ultimii ani şi a eforturilor depuse de întreaga echipă, am reuşit să avem o evoluţie pozitivă – numărul clienţilor şi al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor. In 2013 am investit în reţea, extinzând zonele în care oferim servicii digitale 3Play şi demonstrând capacitatea reţelei UPC de a livra hiper viteze de până la 1 Gbps. Am încheiat un an de care suntem mândri, avem o bază solidă pentru anul care a început, lucru foarte important pe o piaţă competitivă cum este România”

Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria

Ĩn T4 2013, UPC a atras peste 27.900 noi abonamente de televiziune, o creştere de aproape 8% faţã de trimestrul anterior. La sfârşitul lunii decembrie 2013, peste 15% din baza totalã de televiziune digitalã, peste 70.000 de clienţi, se bucura şi de TV HD *. Toţi clienţii UPC de televiziune digitalã au acces la minim 4 canale HD incluse în abonamentul standard. UPC este operatorul care oferã cea mai extinsã grila de canale HD prin cablu – pânã la 27 de posturi HD.

Pe segmentul de Internet, UPC a câştigat 20.000 noi abonamente în trimestrul al IV-lea şi a raportat o creştere de 5,6% faţã de trimestrul anterior. Creşterea anualã pe segmentul Internet este de 14,4% (un plus de peste 48.000 noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii decembrie 2013, UPC oferea servicii de internet cãtre o bazã de 381.000 de clienţi. 63% din totalul clienţilor de internet UPC se bucurã de Fiber Power de mare vitezã. De asemenea, peste 170.000 de clienţi beneficiazã şi de soluţia de Internet Wireless.

In 2013, UPC a investit aproximativ 30 milioane de euro in infrastructurã, ceea ce face ca reţeaua UPC sa fie robustã, capabilã sã livreze viteze mari de internet. Aceastã investitie a permis totodatã oferirea de internet Fiber Power de mare vitezã (peste 100 Mbps) în 33 de noi localitãti în 2013. UPC România crede cu tãrie în potenţialul de creştere pe acest segment şi în impactul pe care internetul în bandã largã îl are în economia ţãrii. Compania noastrã promoveazã astfel accesul cât mai multor români la internet de mare vitezã, contribuind la atingerea, de cãtre România, a obiectivelor setate de Agenda Digitalã.

Ĩn trimestrul al IV-lea 2013, peste 279.000 de abonaţi UPC beneficiazã de servicii de telefonie, o creştere de 7,3% faţã de trimestrul anterior. Creşterea anualã pe segmentul de voce este de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *