Compania regala olandeza KLM, unul dintre cei mai mari operatori de transport aerian, devine prima companie se pe acest segment care introduce un sistem...
KLMCompania regala olandeza KLM, unul dintre cei mai mari operatori de transport aerian, devine prima companie se pe acest segment care introduce un sistem ce permite pasagerilor sa efectueze plati prin intermediul Facebook si Twitter.

Acestia pot sa isi rezerve biletul, sa si-l schimbe, sa isi rezerve locul in avion sau sa opteze pentru bagaj suplimentar, platind pentru toate acestea prin retelele sociale mentionate.

Pana acum, clientii care faceau solicitari de bilete prin Social Media puteau plati pentru biletele de avion selectionate doar prin telefon. Prin metoda noua introdusa de KLM, contactul cu pasagerii se face exclusiv prin canalul social media pe care l-au folosit (Facebook, Twitter).

500_socialpayment_1Cum functioneaza?

KLM, prin pagina sa de Facebook globala (https://www.facebook.com/KLM), trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta isi poate alege metoda de plata pentru a completa tranzactia. Agentul Social Media KLM responsabil primeste un mesaj prin care este informat ca plata a fost efectuata, iar clientul primeste o confirmare a platii.

Social Media KLM

KLM ofera asistenta 24 de ore, 7 zile din 7, in 10 limbi straine, pe Twitter si Facebook  urmand ca acest serviciu sa se extinda si sa includa si Google+.

Cei 130 de agenti Social Media KLM raspund la aproximativ 35 000 de intrebari pe Facebook si Twitter in fiecare saptamana. Numarul de fani ai paginii de Facebook KLM depaseste 5 milioane, facand astfel din KLM compania aeriana cu cei mai multi fani din lume.

De asemenea, KLM are si un serviciu prin care se afiseaza timpul de raspuns pe Facebook, KLM.com si pe Twitter, iar la timpul de raspuns la solicitari este de maxim o ora. 500_socialpayment_2

KLM a fost fondata in anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriana ce si-a pastrat numele original. In 2004, Air France si KLM au format alianta Air France KLM.  Din aceasta alianta a rezultat cel mai puternic grup aviatic european, bazat pe doua brand-uri si hub-uri puternice – aeroportul Schiphol din Amsterdam si aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Pastrandu-si identitatea, grupul se concentreaza pe 3 aspecte esentiale: transportul pasagerilor, mentenanta aeronavelor si transportul de marfa.

 In Olanda, KLM cuprinde esentialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper, transavia.com si Martinair. KLM isi deserveste destinatiile cu o flota moderna si ofera locuri de munca la 33 000 de oameni din intreaga lume. KLM este o companie de top in industria aviatica. Operatiunile de incredere si produsele orientate catre client sunt rezultatul politicii sale ce sustine inovatia durabila.

 KLM este membru al aliantei globale SkyTeam, oferind clientilor o retea de zboruri globala.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *