La 7 ani de la producerea primului Salam de Sibiu în fabrica de la Feldioara (Braşov), REINERT lansează pe piaţa un nou ambalaj mai...
Salam de Sibiu_Imagine nouaLa 7 ani de la producerea primului Salam de Sibiu în fabrica de la Feldioara (Braşov), REINERT lansează pe piaţa un nou ambalaj mai atractiv şi mai rafinat pentru  Salamul de Sibiu.

Procesul de transformare a fost unul complex, în care Reinert a investit resurse materiale şi de timp pentru a se asigura că noua imagine dezvoltată este una  modernă, atractivă, dar care reuşeşte să păstreze, în acelaşi timp, şi elementele de identitate ale brandului cu care Reinert s-a făcut remarcat în rândul consumatorilor încă de la lansare.

Prin noul ambalaj Reinert  a ales să pună mai mult în valoare produsul, renunţând la punga colorantă predominant în albastru în favoarea uneia cu un design minimalist, delicat, ce lasă la vedere cât mai mult din produs.

În procesul de rebranding eticheta a devenit elementul principal prin care s-a personalizat Salamul de Sibiu, astfel design-ul a fost adaptat pentru a susţine şi evidenţia cât mai bine elementele de identitate ale companiei (logo plasat în câmpul vizual, culoare predominanta: albastru), aducând în acelaşi timp un plus de rafinament şi modernism imaginii de raft a produsului.

„Suplimentar design-ul noii etichete a fost îmbunătăţit cu câteva simboluri noi, dar extrem de importante pentru o mai bună comunicare cu consumatorii noştri, respectiv: drapelul României, cu ajutorul căruia dorim să evidenţiem că Salamul de Sibiu este „Produs în România” şi sigiliului „Familia Reinert-Traditie din 1931″ cu rolul de a atesta garanţia calităţii produselor noastre certificata de experienţa Grupului Reinert ce vine cu o tradiţie de mai bine de opt decenii în industria cărnii”

 Paula Somesan, Marketing Executive în cadrul companiei H&E Reinert România

Observând dorinţa consumatorului roman  de a fi cât mai informat în legătură cu produsele pe care le consuma, pe lângă lista completă de ingrediente, pe noua eticheta a Salamului de Sibiu, Reinert a integrat şi tabelul de valori nutriţionale ce conţine 8 valori raportate la consumul de referinţă al unui adult obişnuit (8400 kJ/ 2.000 kcal).

Noua imagine a Salamului de Sibiu este mai elegantă, mai rafinată, comunica mai bine şi mai transparent cu consumatorii şi este construită în stilul caracteristic al Grupului Reinert.

Gustul desăvârşit al Salamului de Sibiu Reinert este dat de ingredientele atent alese, de perioada de măturare lungă şi de mucegaiul cu care este „înnobilat” salamul.  Ca şi acum un veac, afumarea Salamului de Sibiu se face numai cu fum de lemn de esenţă tare.

Fie că alegi să pregăteşti un mic dejun surpriză, un prânz pe fugă în pauză de la birou sau o cină specială, salamul Reinert reprezintă gustul copilăriei, transformând fiecare masă într-un festin unic.

Doboş cu Salam de Sibiu Reinert şi măsline

Dobos cu salam de sibiu si maslinePentru a păstra specificul românesc, Masterul în arta culinară Robert Liviu Man împărtăşeşte reţeta preferată pentru un prânz alături de cei dragi – Doboş cu Salam de Sibiu Reinert şi măsline.

Ai nevoie de: 1 baton de Salam Sibiu Reinert 350g, 250g de caşcaval, 150g de unt, 200g de brânză de vaci, măsline, roşii chery şi, nu în ultimul rând, sare şi piper. Feliaţi batonul de salam de Sibiu pe lungime, iar caşcavalul în felii subţiri. Într-un bol amestectia bine untul cu brânză de vaci până se formează o cremă fină.

Aşezaţi în straturi alternative feliile de salam, crema de brânză, caşcavalul, iar apoi repetaţi paşii până la epuizarea cantităţilor. Introduceţi la frigider doboşul format pentru  40 de minute. La final porţionaţi-l în cubuleţe pe care le puteţi decora cu măsline şi roşi cherry şi serviţi aperitivul alături de un pahar de vin alb demisec sau şampanie.

Salamul de Sibiu – o tradiţie de peste 100 de ani în România

Salamul de Sibiu este un produs cu o tradiţie în România de peste 100 de ani, avându-l în centru pe italianul Filippo Dozzi, un meşter pietrar stabilit în România ce avea şi darul de a amesteca mirodeniile cu cărnurile fiind un priceput “sălămar”. Emigrând în România, acesta s-a stabilit în Sinaia unde frumuseţile zonei îi aminteau de meleagurile unde a copilărit.

Priceperea sa în amestecarea cărnurilor şi a mirodenilor  precum şi  condiţiilor climatice favorabile producerii salamului crud-uscat din acea zonă l-au determinat să cumpere o clădire în care să înfiinţeze o fabrică de salamuri.

Aşa a luat naştere „Salamul de Iarnă”. Ulterior stampila de export folosită pentru a intra pe teritoriul austro-ungar a contribuit la prima modificare a numelui produsului, „Salam din Vama Sibiu”, urmând ca odată cu comenzile venite de la partenerii externi şi în scrisorile de comandă ale diverşilor clienţi din toată ţara să fie cunoscut sub numele de „Salam de Sibiu”. De menţionat că furnizorul casei regale era unul din clienţii lui Dozzi. Cu timpul acesta a devenit un produs foarte căutat şi dorit de către romani pe mesele lor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *