Deşi acum, când smartphone-urile vin echipate cu tot ce îţi doreşti şi ai nenumărate posibilităţi de entertainment pe ele, MP3 playerele nu mai sunt...
sony walkmanDeşi acum, când smartphone-urile vin echipate cu tot ce îţi doreşti şi ai nenumărate posibilităţi de entertainment pe ele, MP3 playerele nu mai sunt gadgeturile hot de acum un deceniu, Sony a reuşit să stârnească un val de interes odată cu cea mai nouă modalitate de a-şi face cunoscut modelul de Walkman din seria W, rezistent la apă.

Compania a lansat această serie în urmă cu un an, targetul principal de cumpărători fiind cel al persoanelor care nu doresc să îşi strice telefoanele în timpul exerciţiilor fizice, fie prin transpiraţie sau la piscină. Deşi avea o nişă specifică şi destul de mare, gadgetul companiei nu s-a vândut precum aşteptau oficialii Sony.

Aşa că a intrat în scenă agenţia de publicitate Draftfcb. Directorii de creaţie din cadrul agenţiei au reuşit să vină cu o idee prin care Walkman-ul rezistent la apă al Sony să fie

văzut exact de cei pe care îi vizează ca şi cumpărători. Aşa că au pus gadgetul în sticle de apă vândute în tonomate amplasate în săşi de sport şi piscine. Experimentul a avut loc în Noua Zeelendă. Iată ce a ieşit!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *