Blue Point, o companie românească de servicii call center complete, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 24% în anul 2013. Astfel,...
call-center-consultingBlue Point, o companie românească de servicii call center complete, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 24% în anul 2013. Astfel, compania a avut o cifră de afaceri de 5,4 milioane de lei (circa 1,2 milioane de euro) anul trecut, comparativ cu 4.35 milioane de lei (circa 1 milion de euro), cifra de afaceri corespunzătoare anului 2012.

Valoarea cifrei de afaceri aferente primului semestru din anul 2013 s-a ridicat la aproximativ 1,77 milioane de lei (circa 400.000 euro), în timp ce, în a doua jumătate a anului, Blue Point și-a crescut cifra de afaceri cu aproximativ 50%, la 3,7 milioane de lei (circa 800.000 de euro). Rezultatele financiare aferente celor două semestre din 2013 s-au datorat atât creșterii volumului de lucru, cât și sezonalității campaniilor derulate. Blue Point a beneficiat și de o rată de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.

,,Pe lângă sezonalitate și creșterea volumului de lucru, consider că unul dintre motivele creșterii noastre este și faptul că suntem o companie flexibilă. Ca atare, ne este ușor să ne adaptăm într-un timp foarte scurt solicitărilor pe care le primim din partea clienților noștri. Mai mult, rezultatele financiare bune sunt urmarea firească a faptului că ne-am concetrat și pe diversificarea și inovarea soluțiilor oferite”, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.

Cea mai profitabilă verticală de lucru pentru Blue Point a fost reprezentată, în 2013, de serviciile de outbound, în special de telesales. Pe lângă aceste tipuri de servicii, Blue Point mai oferă și soluții de inbound (suport clienți), backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc.

În anul 2014, Blue Point estimează o creștere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, în condiții de profitabilitate. Referitor la planurile pe 2014, compania și-a propus atât să mărească volumul de servicii prestate, cât și să crească numărul de angajați cu 10%. Blue Point are în vedere anul acesta și intrarea pe piețele internaționale de servicii call center.

Blue Point este o companie de servicii call center complete, cu capital 100% românesc. Înființată în 2007, compania are în prezent aproximativ 100 de angajați și oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie  etc.) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clienții aflați în portofoliul Blue Point se numără Synevo, Heineken, Vodafone, Țiriac Auto, Xerox, Reader’s Digest.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *