Divizia locala a Cheque Dejeuner, unul dintre cei mai mari emitenti de tichete cu valoare la nivel international, a realizat impreuna cu GfK Romania...
image_cheque_dejDivizia locala a Cheque Dejeuner, unul dintre cei mai mari emitenti de tichete cu valoare la nivel international, a realizat impreuna cu GfK Romania un studiu de perceptie generala in legatura cu emiterea, distribuirea si utilizarea tichetelor de masa, in contextul noilor prevederi legislative prin care angajatorii pot alege sa acorde salariatilor tichete de masa in format electronic.

Cercetarea evidentiaza criteriile dupa care se ghideaza companiile romanesti in colaborarea cu  emitentul de tichete de masa.

Astfel, in topul preferintelor managerilor romani in alegerea unui furnizor de tichete cu valoare se afla companiile care ofera costuri rezonabile si servicii suplimentare, maleabilitate in personalizarea produselor si un portofoliu variat de parteneri.

Studiul a fost realizat in cadrul unor companii din Bucuresti, cu peste 50 de angajati, care acorda tichete de masa. Metodologia utilizata este interviul in profunzime cu persoane de decizie in procesul legat de tichetele de masa si alegerea furnizorului.

“Lucram pe o piata foarte competitiva, iar clientii sunt atenti la toate detaliile, plecand de la costuri si pana la beneficii suplimentare. De obicei atunci cand clientul este multumit de serviciile si conditiile primite, parteneriatul cu un anumit furnizor devine foarte solid, existand chiar contracte cu o durata de peste 10 ani in cazul anumitor companii”, declara Elena Pap, Director General Cheque Dejeuner Romania.

In ceea ce priveste criteriile de selectie a furnizorului s-au evidentiat doua tipologii: criteriile obligatorii si cele “bine de avut”. Pe lista criteriilor obligatorii se numara: costuri rezonabile si servicii suplimentare, flexibilitate in negocieri, maleabilitate in personalizarea produselor si serviciilor, raspuns rapid la solicitari, portofoliu larg si variat de parteneri, flexibilitatea si adaptare rapida la schimbari neprevazute, mentinerea unei comunicari deschise cu clientii in privinta schimbarilor – in special a celor legislative. Printre criteriile “bine de avut” au fost mentionate: ofertele dedicate clientilor loiali sau sistemele de returnare rapida a tichetelor rupte.

Principiile evidentiate in studiul realizat de catre Cheque Dejeuner Romania si GfK Romania vor ramane valabile si in contextul noilor reglementari legislative privind tichetele de masa in format electronic. Desi legea intra in vigoare la mijlocul lunii februarie 2014, cadrul legislativ (normele de aplicare si procedura de autorizare) este in curs de definitivare, fiind necesara parcurgerea catorva etape importante pana la momentul in care clientii vor putea alege suportul dorit pentru emiterea tichetelor de masa: hartie sau suport electronic. Clientii care comanda in prezent tichete de masa pe hartie pot continua sa foloseasca acest suport, chiar si dupa aparitia tichetului de masa electronic, alegerea suportului fiind o decizie a fiecarei companii in parte.

Fondat in anul 1964, de la introducerea in Franta a tichetelor de masa, Grupul Cheque este prezent in Franta, Italia, Spania, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Maroc, Polonia, Portugalia, Germania, Turcia si Mexic.

Portofoliul de produse Cheque Dejeuner Romania include tichetele de masa Cheque Dejeuner, tichetele cadou Cadhoc, tichetele de cresa Cheque bebe, tichetele sociale Cheque de Services, tichetele de vacanta Cheque vacances si kiturile cadou EMOVA.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *