Persoanele care călătoresc în scopuri de afaceri constituie un grup ţintă important pentru hoteluri. Ele călătoresc mult şi, în mod corespunzător, fac frecvent rezervări....

SaoPauloPersoanele care călătoresc în scopuri de afaceri constituie un grup ţintă important pentru hoteluri. Ele călătoresc mult şi, în mod corespunzător, fac frecvent rezervări. La alegerea hotelului, raport preţ-servicii, recomandările şi situarea constituie criterii importante. Hotelurile care au argumente convingătoare în aceste privinţe pot profita în mod deosebit. 
Portalul internaţional de rezervări hotel.info a efectuat o analiză a rezervărilor din segmentul unităţilor cu 2-4 stele (inclusiv 4,5 stele) făcute de persoane care au călătorit în scopuri de afaceri în anul 2013 şi a stabilit care sunt hotelurile de business cu cele mai multe rezervări din România şi din întreaga lume.

Potrivit analizei, persoanele care călătoresc în scopuri de afaceri preferă în special unităţile cu 4 stele. Pe lângă aceasta, Ralf Priemer, care, în calitate de director, răspunde, printre altele, de vânzări în domeniul hotelier la hotel.info, explică : „Comentariile oaspeţilor de pe site-ul nostru web arată că toate aceste unităţi beneficiază de o notă de evaluare ridicată şi o rată de recomandare altor persoane care adesea este de peste 95 %.“*

top_hotel_business

Ranking-ul celor 10 hoteluri de business cu cele mai multe rezervări din România, de la hotel.info, s-a efectuat pe baza numărului rezervărilor. Au fost analizate hoteluri cotate cu de la 2 la 4,5 stele, inclusiv. Pentru comparaţia internaţională au fost stabilite hotelurile de business cu cele mai multe rezervări din fiecare ţară, în anul 2013. Unităţile câştigătoare la nivel naţional au ajuns în ranking-ul superior, conform numărului lor de rezervări. Situaţia: 24.01.2014

hotel.info este un serviciu gratuit de rezervări hoteliere pentru companii şi clienţi privaţi. În întreaga lume, serviciul oferă peste 250.000 hoteluri pentru rezervări pe cale electronică. În comparaţie cu alte modalităţi de rezervare, clientul poate obţine prin hotel.info avantaje considerabile de preţ. În plus, hotel.info afişează toate preţurile de camere disponibile, astfel încât clientul poate alege întotdeauna cel mai avantajos, resp. adecvat preţ de cameră. Toate rezervările prin hotel.info sunt transferate simultan, sigur şi direct la hotelul respectiv. Acest lucru garantează integrarea unică a sistemelor de rezervare proprii hotelurilor (aşa numitele CRS resp. PMS) şi a sistemului de rezervare propriu hotel.de myRES prin interfaţa utilizator standard a hotel.info.

În sensul unei selectări a hotelurilor bazată pe ex­pe­rienţă­, persoanele care caută hoteluri pot accesa prin hotel.info pe lângă informaţiile cheie, precum preţuri de cameră şi dotări ale hotelurilor, peste 2 milioane de evaluări ale hotelurilor realizate de oaspeţi din întreaga lume, care au înnoptat în acestea, şi, printre altele, pot fi ajutaţi să ia o decizie în ceea ce priveşte re­zervarea­.

În comparaţie cu portalurile existente de evaluare, clientul hotel.info nu trebuie să aibă absolută (100%) încredere în caracterul re­al al evaluărilor hoteliere, deoarece se solicită exclusiv opiniile clienţilor care fac rezervări, și care au înnoptat cu puţin timp înainte în hotelul respectiv. hotel.info – marca internaţională a hotel.de AG – a fost realizat, pentru a promova expansiunea pe pieţele din străinătate. Pentru achiziţionarea unor clienţi şi hoteluri noi în străinătate, au fost deschise deja birouri în Marea Britanie (Londra), Franţa (Paris), Spania (Barcelona), Italia (Roma), China (Shanghai), Singapore şi Brazilia (São Paulo).

Procentul mare de clienţi comerciali care acţionează pe plan internaţional facilitează companiei intrarea pe noile pieţe. Scopul este acela ca hotel.info să se consolideze ca serviciu lider de rezervări hoteliere pentru clienţi firme şi clienţi privaţi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *