Operatorul de transport aerian KLM, unul dintre cei mai importanţi la nivel internaţional, lansează astăzi 6 zile de preţuri promoţionale la peste 25 de...
KLMOperatorul de transport aerian KLM, unul dintre cei mai importanţi la nivel internaţional, lansează astăzi 6 zile de preţuri promoţionale la peste 25 de destinaţii intercontinentale. Campania “Doar 6 zile” desfăşurată pe www.doarsasezile.ro va rula în perioada 5 – 10 februarie 2014 şi va include reduceri de până la 40% faţă de preţurile de listă.

Vedetele acestei promoţii sunt destinaţii din Asia şi America Centrală şi de Sud, preţurile începând de la 499 de euro. Sunt incluse marile metropole asiatice Beijing (499 EUR), Guangzhou (539 EUR), Kuala Lumpur (559 EUR), Osaka (599 EUR), Singapore (539 EUR), Shanghai (529 EUR) dar şi destinaţii exotice perfecte pentru luna de miere, precum Bali – Denpasar (699 EUR).

Pentru America Centrală şi de Sud, în lista de destinaţii promoţionale se regăsesc Panama City (629 EUR), Buenos Aires (699 EUR) şi Lima (899 EUR).

Perioada de călătorie a biletelor la promoţie este până pe 15 iunie 2014 pentru zborurile transatlantice şi până pe 19 iunie 2014 pentru celelalte destinaţii. Tarifele au toate taxele incluse şi implică zborurile dus-întors din Bucureşti către destinaţiile vizate.

„După succesul înregistrat de campania KLM – „Doar 6 Zile” din toamna anului trecut, am decis stabilirea unei noi perioade promoţionale de 6 zile, în care toţi pasionaţii de vacanţe sau cei care călătoresc în interes de afaceri îşi pot rezerva biletul de avion pentru următoarea călătorie la preţuri cu până la 40% mai mici. Pentru anul 2014 ne propunem să creştem frecvenţa promoţiilor, dar şi numărul destinaţiilor la preturi promoţionale.’’ a declarat Nicoleta Vișan, Marketing Manager Air France KLM Romania.

KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană ce și-a păstrat numele original. În 2004, Air France și KLM au format alianța Air France KLM.  Din această alianță a rezultat cel mai puternic grup aviatic European, bazat pe două brand-uri și hub-uri puternice – aeroportul Schiphol din Amsterdam și aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Păstrându-și identitatea, grupul se concentrează pe 3 aspecte esențiale: transportul pasagerilor, mentenanța aeronavelor și transportul de marfă.

În Olanda, KLM cuprinde esențialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper, transavia.com și Martinair. KLM își deservește destinațiile cu o flotă modernă și oferă locuri de muncă la 33 000 de oameni din întreaga lume. KLM este o companie de top în industria aviatică. Operațiunile de încredere și produsele orientate către client sunt rezultatul politicii sale ce susține inovația durabilă.

KLM este membru al alianței globale SkyTeam, oferind clienților o rețea de zboruri globală. KLM leagă Olanda de fiecare regiune economică importantă a lumii, fiind, așadar, un factor important în economia țării.

SkyTeam este o alianță aeriană internațională care oferă clienților liniilor aeriene membre acces la o rețea extinsă ce cuprinde mai multe destinații, zboruri mai frecvente și mai multă conectivitate. Pasagerii pot câștiga și răscumpăra mile din zborurile frecvente prin intermediul rețelei SkyTeam. Liniile aeriene din alianța SkyTeam oferă acces clienților săi la peste 490 de lounge-uri din întreaga lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *