MRM Worldwide Romania lanseaza prima campanie internationala pentru LIDL, dezvoltata special pentru Campania de Sfantul Valentin a retailerului, care va fi implementata in 24...
lidl kissMRM Worldwide Romania lanseaza prima campanie internationala pentru LIDL, dezvoltata special pentru Campania de Sfantul Valentin a retailerului, care va fi implementata in 24 de tari din Europa  si care foloseste tehnologie de ultima generatie. „LIDL Valentine Kiss” este o aplicatie disponibila pe mobil (android si iOS), pe Facebook sau pe pagina campaniei (www.lidlkiss.com) si foloseste in premiera tehnologia kiss recognition, cu ajutorul tehnicii de image recognition, care poate detecta sarutul.

Cum functioneaza?

Utilizatorii (indragostiti) deschid aplicatia, activeaza camera video de pe laptop sau telefon si incep sa se sarute. Algoritmul aplicatiei analizeaza in timp real cele doua fete din imagine, le masoara proximitatea si miscarea buzelor si apoi le trimite un mesaj de validare. Daca sarutul a fost detectat, utilizatorii sunt inscrisi automat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor speciale, puse in joc de catre LIDL pentru Ziua Indragostitilor.

“Contectam romantismul cu tehnologia si cu retailul. Aplicatia pe care o lansam azi va detecta iubirea in 24 de tari din Europa. Trebuie sa spun aceasta aplicatie a fost cea mai bine testata si documentata aplicatie. De fapt, inca o mai testam…

De asemenea, suntem mandri ca strategia de crestere de anul trecut a MRM Worldwide Romania ne permite azi sa dezvoltam campanii locale si internationale care folosesc cele mai inovative tehnologii”, a declarat Nir Refuah, GM si Chief Creative Officer MRM Romania.

Strategia agentiei este ca in primul rand sa analizam mediul digital, cele mai noi tendinte, comportamentul utilizatorilor si apoi sa punem in practica cele mai noi tehnologii, toate acestea pentru a crea cele mai memorabile campanii digitale. Asa a luat nastere si tehnologia “kiss recognition” si cu ea o noua campanie inovatoare care i-a adus agentiei primul proiect regional”, a declarat Ionela Buta, CS Director MRM Worldwide Romania.

Perioada campaniei: 3 – 14 februarie 2014.

Echipele MRM Worldwide Romania care au contribuit la dezvoltarea campaniei: GM & Chief Innovation Officer MRM Romania: Nir Refuah; Client Service Director MRM Romania: Ionela Buta; Senior Art Director MRM Romania: Vlad Macarie; Copywriter MRM Romania: Sandra Bold; Account Manager MRM Romania: Matei Goncea; Senior Action Script Programmer:  Dany Manea.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *