Operatorul de transport aerian Air France, una dintre cele mai mari companii de profil de pe piaţa internaţională, continuă investițiile în modernizarea scaunelor din...
Air FranceOperatorul de transport aerian Air France, una dintre cele mai mari companii de profil de pe piaţa internaţională, continuă investițiile în modernizarea scaunelor din aeronavele lung-curier și lansează noul model de cabină Business, conceput pentru o experiență de zbor unică.

Programul va include modernizarea a 44 de aeronave Boeing 777, prin montarea a 2,102 cabine Business, investiția totală ridicându-se la 200 de milioane euro.

Această nouă clasă Business reprezintă cea de-a doua etapă din “Best & Beyond” – procesul de poziționare în segmentul superior demarat de Air France, parte din programul Transform 2015. Cea de-a treia etapă va debuta în luna aprilie 2014, când va fi lansată noua ofertă pentru zborurile La Premiere.

Primul zbor cu noile clase de călătorie va avea loc în luna iunie a acestui an, dată de la care Air France va echipa gradual cele 44 de Boeing-uri 777 cu noile cabine și cu noul sistem de divertisment la bord. Între iunie 2014 și iulie 2016, 10.000 de scaune Economy vor fi instalate în aeronavele lung-curier AF, peste 1.100 de scaune Premium Economy și peste 2.000 de cabine Business.

Maximizarea confortului pentru un zbor odihnitor

Clientul clasei Business Class caută în special liniște și confort, acestea fiind principalele obiectivele urmărite în proiectarea noilor cabine Business. Scaunul este perfect rabatabil, transformându-se într-un pat la 180 de grade, pereții laterali ai cabinei oferă intimitate iar căștile anti-zgomot blochează orice zgomot exterior.

Totodată, cabina dispune de o tetieră ajustabilă din piele, spații de depozitare încăpătoare și variate, port USB, priză și materiale de cea mai bună calitate.

În plus, aceste 44 de aeronave modernizate vor avea cu aproximativ 200 de scaune Business mai puțin. Vom avea astfel o creștere semnificativă a spațiului personal pentru fiecare pasager Business.

Interactivitate crescută prin ecranul touch screen tip tabletă. Peste 1.000 de ore de entertainment

Alegerea programului de entertainment este mai ușoară și mai intuitivă ca niciodată. Ecranul touch screen de 41 de centimetri este similar unei tablete, cu o interfață regândită și un meniu în 12 limbi (franceză, engleză, spaniolă, rusă, portugheză braziliană, chineză, japoneză, koreană, germană, italiană, olandeză, arabă). Investiția totală în ecranele interactive pentru clasa Business se ridică la 35 de milioane euro.

Activitatea Air France pe cursele lung-curier înseamnă 8,5 miliarde de euro cifră de afaceri și 15 milioane de clienți pe an. O treime din această cifră de afaceri îi revine clasei Business și 1,6 milioane de clienți pe an.

Air France, împreună cu filiala sa regională HOP!, operează 1.500 de zboruri zilnice atât în Franța, cât și în restul Europei și în întreagă lume. Flota sa cuprinde 374 de aeronave.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial și lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2012, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77 de milioane de pasageri și peste 1,4 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 573 aeronave, iar rețeaua acoperă 243 de destinații din 103 țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) și Amsterdam-Schiphol.

Air France și KLM sunt companii membre ale alianței globale SkyTeam care numără 19 membri și care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o rețea globală de peste 15.500 de zboruri către peste 1.000 de destinații din 187 de țări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *