MARKETIZATOR.COM, primul conversion suite românesc, anunță lansarea unei noi funcții: calcularea automată și raportarea în timp real a Ratei de Abandon a Coșului de...
Valentin Radu, CEO Marketizator

Valentin Radu, CEO Marketizator

MARKETIZATOR.COM, primul conversion suite românesc, anunță lansarea unei noi funcții: calcularea automată și raportarea în timp real a Ratei de Abandon a Coșului de Cumpărături pentru magazinele de comerț electronic.

La 7 luni de la lansare, echipa din spatele Marketizator.com a reușit să îmbunătățească funcționalitatea și performanța platformei, cu ajutorul celor peste 500 de testeri.

Noua funcție a software-ului de optimizare a conversiilor permite umărirea unui indicator vital pentru magazinele de comerț electronic: Rata de Abandon a Coșului de Cumpărături. Această rată reprezintă procentul celor care finalizează comanda din totalul vizitelor înregistrate pe pagina de coș.

Până la această lansare, marketerii puteau calcula această rată preluând date din diverse programe de raportare statistică, precum Google Analytics. În mod obișnuit, toată operațiunea de extragere a datelor din Analytics și apoi calcularea acestei rate în mod manual este consumatoare de timp prețios.

Noua funcție Marketizator afișează în mod automat această rată, prin simpla introducere a URL-ului paginii de coș în aplicație. Orice efort de marketing ce vizează pagina de coș poate fi măsurat și monitorizat în timp real în platforma Marketizator.

Principalele acțiuni ce pot fi monitorizate cu ajutorul acestei funcții sunt modificările de design și copywriting pe pagina de coș cu ajutorul A/B testingului. Acestea pot fi testate pe întreg traficul sau pe segmente care sunt importante pentru website-ul respectiv, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare sau design.

Un al doilea tip de acțiune ce poate fi întreprinsă de un marketer pentru a reduce această rată este lansarea de interacțiuni “exit” care îl opresc pe vizitator să abandoneze coșul de cumpărături, oferind diverși stimuli de marketing: oferte limitate la doar câteva ore sau minute, câștigarea unor vouchere pentru cumpărături viitoare etc.

Marketizator poate fi accesat la adresa Marketizator.com, unde poate fi testat gratuit timp de 30 de zile de orice marketer.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *