Selgros Cash&Carry România a demarat o campanie specială, cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor. În perioada 5-18 februarie, produsele electrocasnice de îngrijire personală vor putea fi...
selgrosSelgros Cash&Carry România a demarat o campanie specială, cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor. În perioada 5-18 februarie, produsele electrocasnice de îngrijire personală vor putea fi achiziţionate cu o reducere de 20% (brandurile incluse în ofertă: Philips, Braun, Remington, Rowenta).

„Pe 14 februarie, timp de 5 ore în intervalul 15:00-20:00, vom sărbători iubirea împreună în magazinele Selgros. Ofertele speciale vor fi însă valabile timp de două săptămăni. Pe lângă reducerea de 20% la produsele electrocasnice de îngrijire personală, clienţii noştri pot alege dintr-o gamă variată de produse, cadoul perfect pentru persoana iubită” – a declarat Pia Krauss, Selgros Cash&Carry România.

Mai mult, pe 14 februarie, clienţii Selgros se pot (re)căsători în faţa lui Cupidon într-unul dintre cele 19 magazine din ţară, iar cuplurile participante îşi vor putea păstra ca amintire fotografiile înrămate, oferite de Selgros alături de un pahar de vin spumant şi un mic cadou dulce.

De asemenea, în Magazinul Selgros din Băneasa, 7 cupluri câştigatoare ale campaniei „Iubeşte! Cu Selgros Merită”, desfăşurate pe Pagina de Facebook Selgros România, vor participa la atelierul de gătit găzduit de Chef Cezar Munteanu.

Selgros Cash&Carry România este una dintre cele mai importante companii din comerţul românesc, deschizând aici 19 magazine începând cu anul 2001, când s-a lansat în România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *