Competence Call Center organizează, anul acesta, cea de-a 17-a ediție a evenimentului Call Center Convention, ce va avea loc la Berlin, joi, 16 octombrie...
Convention_Banner_Website_2014Competence Call Center organizează, anul acesta, cea de-a 17-a ediție a evenimentului Call Center Convention, ce va avea loc la Berlin, joi, 16 octombrie 2014. Tematica din acest an este “Your 2020 Business World – Discover tomorrow’s digital impact on the economy”, iar focusul va fi orientat spre oferirea unor perspective inedite despre viitorii catalizatorii ai inovației.

Lideri de renume internațional în domenii precum telefonia mobilă, sistemul de plată electronic, industria de jocuri electronice vor discuta în cadrul acestei întâlniri despre experiențele lor și vor creiona liniile noi de dezvoltare în aceste industrii.

Cum afectează lumea socială, mobilă, felul în care trăim și felul în care ne desfășurăm activitatea la locul de muncă? La ce dezvoltări tehnologice trebuie să ne asteaptam în următorii ani? Ce oportunități și provocări vor aduce aceste inovații?

La aceste întrebări și nu numai vor răspunde speakerii invitați la cea de-a 17-a ediție a evenimentului internațional Call Center Convention. Evenimentul va fi moderat de Philip Vanhoutte, Senior VP și Managing Director E & A la compania Plantronics. După finalizarea prezentărilor, al 9-lea Premiu Special CCC va fi acordat unei personalități marcante a industriei de profil.

Convention_Banner_WebsiteCea de-a 16 a ediție a convenției de call center CCC a adunat, anul treut, în incinta Le Tapis Rouge din Paris, 120 de participanți care au dezbătut tendințele actuale de profil, sub umbrela tematica ”Tendințe globale de la jucători globali – Idei pentru inovație si dezvoltare la scară globală”. La evenimentul de jumătate de zi, 6 speakeri internaționali au oferit publicului informații de business valoroase.

În discursul de deschidere, directorul Call Center CCC, France Philippe Gregson, a întâmpinat invitați din 13 țări. ”În programul de anul acesta, ne-am oprit atenția asupra unor companii și teme specifice,  cu scopul de a întregi  imaginea de ansamblu a contextului global de piață, pentru a trasa  direcții pentru viitor. Ce au în comun toți speakerii nostri? Dorința de a inova”.

Call Center Convention este un eveniment internațional de business din aria de customer care, ce își propune să promoveze schimbul de experiență între experții internaționali din industria de profil.

Lansat în Viena în 1998, Call Center Convention a pornit la drum cu obiectivul de a personaliza și de a dezvolta imaginea industriei de call center.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *