Platforma foodpanda, susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, este de acum activă și în Cluj-Napoca, locuitorii acestui...
foodpandaPlatforma foodpanda, susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, este de acum activă și în Cluj-Napoca, locuitorii acestui oraș putând să aleagă între meniurile celor peste 30 de restaurante deja înregistrate pe site.

Reprezentanții foodpanda estimează că numărul acestora va continua să crească în prima jumătate a anului, întrucât săptămânal sunt încheiate parteneriate cu noi restaurante. De asemenea, foodpanda plănuiește extinderea serviciului de comenzi de mâncare în toate orașele mari din țară.

Food trends: Masă de sărbători cu friptură şi sarmale? Mai degrabă cu mâncare chinezească

Clujenii au în prezent posibilitatea de a comanda mâncare simplu și rapid, prin intermediul site-ului sau al aplicației mobile. Aceștia au la dispoziție o gamă largă de preparate cu specific românesc, chinezesc, italian, indian sau turcesc, precum și meniuri vegetariene. De asemenea, prin foodpanda.ro se pot comanda și prăjituri, torturi sau diverse alte dulciuri.

Numărul restaurantelor de pe foodpanda, plus 110% de la lansarea pe piața din România

“Am început extinderea în țară cu Cluj-Napoca datorită numărului mare de locuitori ai acestui oraș și deschiderii acestora față de conceptul de comenzi de mâncare la domiciliu. Ne bucurăm că de acum le putem oferi și clujenilor cea mai bună modalitate de a comanda mâncare”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

Receptivitatea locuitorilor din Cluj-Napoca la ideea unei platforme care le permite să aleagă din ofertele mai multor restaurante, se reflectă și în numărul de comenzi înregistrate. În prezent, se poate observa o creștere constantă, cu 25-30%, a numărului de comenzi săptămânale.

Felul de mâncare cel mai des comandat de către clujeni este pizza, însă aceștia mai preferă și preparatele din carne de pui sau cele de tip fast food.

„Am remarcat un interes crescut și din partea restaurantelor clujene în ceea ce privește colaborarea cu noi, semn că foodpanda devine treptat un nume cunoscut în domeniu, iar potențialii parteneri au încredere că îi putem ajuta să își crească business-ul”, a adăugat directorul foodpanda România.

Planurile de extindere vizează toate orașele mari din țară, foodpanda colaborând în prezent cu peste 150 de restaurante din București și Cluj-Napoca.

„La doar 4 luni de la lansare, am devenit deja platforma preferată de bucureșteni pentru comenzile de mâncare și ne-am propus același obiectiv și pentru marile orașe”, a încheiat Dan Macarie.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 35 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda. foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 150 de restaurante din București și Cluj-Napoca, fiind lider de piață pe sectorul platformelor de food delivery din România.

foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Slovacia, Cehia și Kazahstan.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *