Goldman Sachs, una dintre cele mai mari companii de holding bancar din lume, care desfășoară activități de investiţii bancare, securities și management de investiţii,...
starbucksGoldman Sachs, una dintre cele mai mari companii de holding bancar din lume, care desfășoară activități de investiţii bancare, securities și management de investiţii, a dat publicităţii recent un raport care include un sondaj făcut pe 2.000 de consumatori privind preferinţele în ceea ce priveşte restaurantele preferate.

Studiul, citat de Quartz a fost comandat deoarece, în opinia analiştilor băncii, generaţia milenială, adică tinerii născuţi după 1980, va fi una spre care se va îndrepta începând cu an focusul reţelelor americane de restaurante. Ca şi grup, aceşti consumatori, de până în 34 de ani, vor cheltui mai mult în următoarea decadă decât o vor face cei din generaţia “baby boomers” (persoanele născute după cel de-al Doilea Război Mondial, între 1946 şi 1964). brand-equity-scores-millennials

Potrivit acestui raport, acest grup de tineri este mai probabil să viziteze şi să cheltuiască bani într-o cafenea Starbucks decât orice alt consumator american. Dar, în acelaşi timp, vremrea hamburgerilor se pare că a trecut. Din acelaşi studio reiese faptul că tinerii de până în 35 de ani sunt mai atraşi să îşi petreacă timpul liber, sau să îşi stabilească întâlniri de business în cafenele decât în restaurante unde se vând hamburgeri.

De asemenea, aceştia preferă mai mult localurile unde se serveşte pizza, sau restaurantele fast food de unde pot lua un sandviş rapid (de exemplu Subway).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *