Bărbații români cu vârste de 30-40 de ani, posesori de device-uri Apple, sunt cei care achiziționează cu precădere bilete și vacanțe prin intermediul dispozitivelor...
travelBărbații români cu vârste de 30-40 de ani, posesori de device-uri Apple, sunt cei care achiziționează cu precădere bilete și vacanțe prin intermediul dispozitivelor mobile, reiese dintr-o analiză realizată de Tripsta.

Datele colectate de companie în 2013 arată că românii au folosit smartphone-uri sau tablete pentru a face 11.20% din totalul rezervărilor înregistrate de tripsta.ro în 2013.

“În 2013, traficul mobil pe tripsta.ro a crescut de circa patru ori, în timp ce valoarea medie a unei rezervări a rămas constantă, în jurul valorii de 355 de euro. În 2014, ne așteptăm la o dublare a traficului mobil pe platforma tripsta și a numărului de achiziții făcute de pe smartphone-uri și tablete”, a declarat Marius Negre, International Sales & Distribution Manager Tripsta.

Pentru că românii sunt early-adopters când vine vorba de folosirea dispozitivelor mobilele pentru achiziții, inclusiv de călătorii sau vacanțe, tripsta.ro încurajează această tendință oferindu-le 10% discount la prețul camerelor de hotel celor care accesează site-ul și fac rezervări de pe smartphone-uri sau tablete.

2 (2)Potrivit datelor Tripsta, în 2013, românii au efectuat, de pe dispozitive mobile, peste 700 de rezervări de bilete de avion și hoteluri. Durata medie a unei călătorii rezervate de pe mobil a fost de 10 zile, iar rezervările au fost efectuate cu aproximativ 27 de zile înainte de începerea călătoriei.

În anul 2013, din totalul rezervărilor efectuate pe tripsta.ro, 11.20% au fost realizate prin intermediul dispozitivelor mobile, în creștere de la ponderea de 8.4% din 2012. Conform datelor Tripsta, luna aprilie a anului trecut a fost cea în care s-au realizat cele mai multe rezervări și achiziții de pe dispozitive mobile, ponderea în această lună fiind de 14,5%.

Cine cumpără călătorii de pe device-uri mobile: Bărbații între 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple

Achizițiile de călătorii de pe mobile sunt realizate predominant de bărbați cu vârste de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple. Posesorii de iPhone si iPad  au generat 40.59% dintre vizitele pe site, realizând 73.4% dintre rezervări.

Persoanele care dețin dispozitive cu sistem de operare Android au generat 56,90% din traficul mobil pe tripsta.ro, iar restul de 2.51% din trafic s-a înregistrat  de pe dispozitive mobile precum Windows Phone sau BlackBerry.

Dintre românii care au cumpărăt sau rezervat fie bilete de avion, fie hoteluri prin intermediul Tripsta în 2013, 56.23% au fost bărbați și 43.77% femei. Clienții care s-au dovedit cei mai activi în a face achiziții mobile în 2013 au fost cei cu vârste de 30-40 de ani (39.53%) și 20-30 de ani (33.77%), urmati de persoanele din grupa 40-50 de ani (16.11%). Achizițiile mobile s-au dovedit mai puțin atractive pentru categoria 50-60 de ani (6.11%) și de interes redus pentru categoria 60-70 (1.88%). 1 (1)

Destinațiile dorite de românii care au făcut achiziții de pe dispozitivele mobile au fost Istanbul, Viena, Londra, Amsterdam, Berlin, Atena și Munchen. Pe plan intern, cele mai multe solicitări de pe dispozitivele mobile au fost pentru București-Cluj și retur.

În perioada ianuarie-decembrie 2013,  românii care au accesat tripsta.ro de pe dispozitive mobile au făcut-o în principal de pe smartphone-uri (76%), dar și de pe tablete (24%).

Traficul mobil pe Tripsta: Europenii preferă smartphone-urile tabletelor

Atunci când vine vorba de traficul mobil, România devansează Ucraina, Ungaria și Bulgaria, potrivit datelor colectate de tripsta pentru perioada ianuarie-decembrie 2013.  Potrivit acelorași date, grecii sunt lideri la nivel european în materie de accesări mobile ale site-ului Tripsta.

3 (1)Astfel, cele mai multe accesări mobile ale platformei au venit din Grecia, 67% de pe telefoane mobile și 33% de pe tablete. În top, locul secund este ocupat de Irlanda, cu 73% din traficul mobil generat de pe smartphone-uri și 27% de pe tablete, în timp ce poziția a treia este ocupată de Rusia, cu 45% din traficul mobil venind de pe smartphone-uri și 55% de pe tablete. Și germanii își folosesc dispozitivele mobile pentru a accesa platforma tripsta, 61% consultând website-ul de pe smartphone și 39% de pe tablete. Italienii, turcii și polonezii preferă să își folosească mai curând telefoanele mobile (aceste dispozitive generând 63%, 69%, respectiv 60% din traficul mobil) și mai puțin tabletele (37%, 31% și, respectiv, 40%) .

Tripsta este o agenție online de turism inovatoare, care în prezent operează în 21 de țări, printre care se numără Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, România, Italia, Rusia, Turcia, Ucraina, Irlanda.  Prin intermediul website-urilor sale, Tripsta oferă călătorilor zboruri, cazări, închirieri de mașini și asigurări de călătorie la prețuri mici pe tot globul.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *