King Bucureşti, studioul local al unuia dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri casual, a devenit unul dintre cei mai doriţi angajatori din industria...
King-team-1King Bucureşti, studioul local al unuia dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri casual, a devenit unul dintre cei mai doriţi angajatori din industria de gaming şi IT&C din România. În doar 3 luni de la începutul campaniei de recrutare, aproximativ 1400 de candidaţi şi-au depus CV-urile pentru unul din posturile oferite de King în România.

Extinderea echipei locale a fost necesară datorită succesului jocurilor King şi nevoii de creştere a numărului de programatori care să se concentreze pe dezvoltarea şi testarea de noi titluri din portofoliul dezvoltatorului, dar şi pe îmbunătăţirea titlurilor deja existente.

“Mă bucur să descopăr tot mai mulţi oameni talentaţi în fiecare zi şi mă consider norocos să-I pot avea alături, în echipa King Bucureşti,” declară Mihai Sfrijan, Head of Studio King Bucureşti. “La King nu doar au numeroase oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală, ci au şi posibilitatea de a fi autorii următorului hit al jocurilor casual, lăsându-şi amprenta asupra a milioane de oameni din întreaga lume,” adaugă Mihai Sfrijan.

Printre posturile oferite de studioul King în Bucureşti se numără QA Practitioner, Data Scientist, C++ Game Developer (Mobile), Game Developer (Flash), Java System Developer, Producer, Test Automation Engeneer și UI Designer. Analizându-i pe cei peste 400 de candidaţi intervievaţi, se observă un interes tot mai mare din partea publicului pentru zona de gaming din industria IT&C. „Acest lucru nu poate decât să ne bucure; înseamnă că există o competiţie din ce în ce mai mare şi, implicit, oameni tot mai pregătiţi pe specializarea lor,” comentează Mihai Sfrijan.

Cei mai mulţi candidaţi au vârsta medie de 28 de ani, sunt la nivel de medium spre senior şi provin din industria IT&C, cu precădere din gaming, însă sunt şi candidaţi care vin din domenii ca cercetare sau consultanţă. „În ultimele luni au venit din ce în ce mai multe femei la interviuri, procentul lor ajungând la 25%, ceea ce arată că industria jocurilor nu mai este un domeniu exclusiv masculin,” adaugă Mihai Sfrijan.

În ceea ce priveşte studiile necesare pentru a lucra la King, majoritatea candidaţilor care aplică pentru postul de developer au terminat Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau Facultatea de Informatică, cei interesaţi să ocupe poziţia de data scientist au terminat Facultatea de Matematică sau Cibernetică, iar cei care vor să lucreze în graphic design vin de la Facultatea de Arte.

Oferta salarială peste media pieţei, beneficiile pentru angajaţi, oportunităţile de carieră internaţionale, mediul de lucru flexibil, transparenţa, puterea de decizie acordată angajaţilor, atmosfera relaxată şi mândria de a contribui la divertismentul a milioane de oameni din toată lumea, reprezintă principalele motive pentru care candidaţii sunt atraşi de companie. Dincolo de pasiunea lor pentru jocuri, candidaţii care aleg King apreciază profilul companiei ce diferă de al altora din domeniu prin modul de lucru, tehnologiile utilizate şi cultura organizaţională. În ceea ce priveşte aşteptările candidaţilor, aceştia îşi doresc un mediu potrivit pentru dezvoltarea lor profesională şi să simtă că munca pe care o depun contribuie la succesul companiei.

„Cea mai frecventă întrebare pe care candidaţii o adresează la interviuri este care este motivul pentru care noi, cei care îi intervievăm, am ales să lucăm la King,” povesteşte Mihai Sfrijan. „Răspunsul este că, lăsând la o parte oportunităţile de dezvoltare, rezultatele muncii fiecăruia dintre noi sunt vizibile în numărul tot mai mare de utilzatori din întreaga lumea care aleg jocurile noastre în fiecare zi, iar sentimentul de mândrie este cu atât mai mare cu cât ne punem o amprentă destul de mare asupra lor. De exemplu, Gospo’s Great Adventures, cel mai nou joc dezvoltat de o echipă formată din doi români care poartă numele unuia dintre ei, a ajuns cel mai accesat joc pe platforma King.com în doar câteva zile de la lansare,” adaugă Mihai Sfrijan.

În ultimele luni, King şi-a extins echipa din România cu 44 oameni, ajungând la 71 de angajaţi şi continuă să recruteze specialişti, astfel încât în 2014 să ajungă 100-120 de angajaţi. Săptămânal, la King au loc aproximativ 20 de interviuri, adică în jur de 4 interviuri în fiecare zi. În urma unui sondaj anual realizat de compania Universum în Suedia, King a fost desemnat cel mai bun angajator în 2013, depăşind companii ca H&M, Ikea sau Unilever.  Acest studiu permite angajaţilor să îşi evalueze propriul angajator în funcţie de trei criterii: identitatea companiei, satisfacţia şi loialitatea faţă de companie.

King, Candy Crush

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *