Lanţul hotelier Marriott, unul dintre cele mai importante din sectorul de profil internaţional, a anunţat recent achiziţia Protea Hospitality Holdings pentru suma de 186...
marriott-hotelLanţul hotelier Marriott, unul dintre cele mai importante din sectorul de profil internaţional, a anunţat recent achiziţia Protea Hospitality Holdings pentru suma de 186 de milioane de dolari.

Astfel, prin integrarea celor 116 hoteluri pe care compania africană le deţinea în şapte ţări de pe continent, Marriott a devenit cel mai mare operator hotelier din Orientul Mijlociu şi Africa, dublându-şi acoperirirea din regiuna la peste 23.000 de camere.

În prezent, reţeaua Marriott numără 3.900 de proprietăţi în 72 de ţări şi teritorii.

Deal-ul semnat cu Protea, aşteptat să se finalizeze în luna aprilie a acestui an, va consta în acordarea de către Marriott a dreptului ca firma africană să păstreze drepturile de proprietate asupra unităţilor (brandurile sub care aceasta opera sunt Protea Hotels şi African Pride Hotels, Lodges& Country Houses), intrând sub un contract de management pe termen lung cu compania americană. Totodată, Marriott va avea contract de management pentru 45% dintre camere, de franiză pentru 39% dintre camere şi de leasing pentru 16% dintre camere.

Potrivit oficialilor Marriott International, achiziţia nu va avea un impact asupra rezultatelor din 2014 ale reţelei. Marriott a înregistrat venituri de 11,8 miliarde de dolari în 2012 şi un profit de 571 de milioane de dolari. Reţeaua operează hoteluri sub brandurile Marriott Hotels&Resorts, JW Marriott Hotels&Resorts, Renaissance Hotels, Ritz-Carlton, Courtyard by Marriott sau Residence Inn by Marriott. La nivel local, lanţul american este prezent prin JW Marriott Bucharest Grand Hotel, cu o capacitate de 402 camere şi apartamente.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *