Compania de cumpărături colective din Statele Unite ale Americii, care oferă cupoane și reduceri online, Groupon, a anunţat recent că va integra 20.000 de...
getawaysCompania de cumpărături colective din Statele Unite ale Americii, care oferă cupoane și reduceri online, Groupon, a anunţat recent că va integra 20.000 de hoteluri în portalul destinat segmentului de travel, Groupon Getaways, anunţă presa internaţională.

Totodată, compania va integra rezervări last-minute din portaluri precum Blink, competitorul Hotel Tonoght pe care Groupon l-a achiziţionat anul trecut. În prezent, Blink, funcţionează ca o aplicaţie de sine stătătoare, denumită Blink by Groupon.

Hotelurile nou integrate în Groupon Getaways vor fi disponibilile iniţial în Statele Unite şi Canada prin ofertele de pe site şi de pe aplicaţiile mobile, urmând ca până la finalul anului să fie accesibile la nivel global.

grouponCele 20.000 de hoteluri integrate în portofoliu au fost aduse printr-o afiliere cu Expedia, iar gigantul din shopping plănuieşte să ofere un discount de 5% celor care fac rezervări online prin intermediul portalului său de travel.

Groupon Getaways există din 2011, însă abia în urmă cu câteva luni a devenit noua unealtă a companiei pentru atragerea unui număr tot mai mare de clienţi.

În urmă cu o săptămână, Groupon a achiziţionat, pentru 43 de milioane de dolari, site-ul de fashion ideeli. Mutările companiei reprezintă o mişcare agresivă către platforme de oferte specializate pentru consumatori.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *