Potrivit companiei de cercetare de piaţă Juniper Research, phablet-urile (smartphone-urile cu ecran supradimensionat) ar putea ajunge la vânzări de 120 de milioane de unităţi...
phabletPotrivit companiei de cercetare de piaţă Juniper Research, phablet-urile (smartphone-urile cu ecran supradimensionat) ar putea ajunge la vânzări de 120 de milioane de unităţi până în 2018, o creştere semnificativă de la cele 20 de milioane de unităţi livrate anul trecut.

Samsung a croit drum pe acest segment odată cu lansarea seriei Galaxy Note, una dintre cele mai de succes serii vândute de gigantul sud-coreean. În 2011, la lansarea primei phablet Galaxy Note, compania a vândut 2 milioane de unităţi în primele patru luni, însă cel mai recent gadget de acest gen, Galaxy Note 3, a fost vândut în 5 milioane de exemplare doar în prima săptămână.

Recent, şi LG a adus pe piaţă G Flex, un phablet cu ecran curbat, iar Nokia a creat pentru această categorie Lumia 1520, în timp de HTC a creat One Max. Apple se numără printre puţinele companii care nu are (încă) un gadget special desemnat pentru acest segment. Piaţa de profil aşteaptă ca şi gigantul american să îşi facă intrarea pe phablet-uri la următoarele lansări de iPhone.

Gadget rumors: iPhone 6 va avea două versiuni cu ecrane de 4,7 şi 5,7 inci

Termenul phablet a intrat în vabularul general şi mai ales printre pasionaţii smartphone-urilor de dimensiuni mai mari abia în ultimii doi ani. Potrivit analiştilor Juniper, un gadget trebuie să aibă ecranul de cel puţin 5,6 inci pentru a fi încadrat în această categorie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *