Bookster selectează cele mai bune cărți din lume și le livrează sub formă de împrumut angajaților din companiile din București. Pe lângă definiția brandului, nume...
7-posterBookster selectează cele mai bune cărți din lume și le livrează sub formă de împrumut angajaților din companiile din București. Pe lângă definiția brandului, nume și identitatea vizuală, Storience a creat și deja popularul slogan al acestui serviciu, Read’n’Roll. Acesta transmite principalul beneficiu de utilizare: Bookster ajută oamenii să-și descopere visurile și să le atingă. 

„Am fost puși față în față cu un client inovator, al cărui serviciu are o importantă componentă socială: motivarea și ajutarea oamenilor să citească materiale de calitate. Brandul transmite acest lucru printr-un simbol ce poate fi înțeles și ca o față zâmbitoare, și ca o lampă de lectură”, spune Ștefan Liuțe, directorul de strategie al Storience.

Numele Bookster sugerează un cititor entuziasmat de cărți, iar abonații serviciului sunt numiți colocvial „booksteri”. Cărțile de vizită circulare fac referire la cuvântul „roll” din slogan, iar limbajul brandului este în întregime prietenos și vesel.

Biblioteca include cărți din domenii variate – de la dezvoltare personală și profesională la beletristică, iar autorii acestora sunt laureați Nobel, Pulitzer sau fac parte din “Top 50 Thinkers of the world”. Pe rafturile Bookster se găsesc și cărți, articole și studii de caz alese din curicula programelor de MBA de la universități de top din lume: Cambridge, Wharton, Harvard, MIT, NYU și Stanford.

„Cred că lectura de calitate, ca ingredient al educației, joacă un rol esențial în dezvoltarea societății. De aceea, sper ca lampa zâmbitoare Bookster să devină prietenul și sursa de inspirație a cât mai multor angajați din companii”, spune Bogdan Georgescu, fondatorul Bookster.

Bookster livrează cărți și articole  în 8 companii, pentru peste 1,400 de cititori. Printre clienții Bookster se numără Banca Transilvania, Vodafone, ING, Ernst & Young, Colliers, Pelifilip etc. Echipa Bookster are 14 oameni și este coordonată de Bogdan Georgescu.

Echipa Storience care a creat brandul Bookster a fost compusă din Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe –  Analiză, strategie și identitate verbală; Andrei Robu – Design de identitate.

1-Logo Bookster

3-sapca fata

4-sapca spate

5-carti de vizita fata

6-carti de vizita spate

8-Facebook

9-aplicatie mobil

7-poster

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *