MMD, partenerul licenţiat pentru brandul Philips, şi AOC îşi păstrează poziţia de lideri într-o piaţă în plină creştere. Ambele companii sunt subsidiare ale celui...
Philips 273G3DHSB_3MMD, partenerul licenţiat pentru brandul Philips, şi AOC îşi păstrează poziţia de lideri într-o piaţă în plină creştere. Ambele companii sunt subsidiare ale celui mai mare producător de display-uri din lume, TPV.

Aşa cum arată cele mai noi date oferite de firma Context, cota de piaţă deţinută de Philips în România depăşeşte 18%, ceea ce înseamnă că se află pe prima poziţie în piaţa de monitoare. AOC ocupă poziţia a treia, cu o cotă de piaţă de aproape 14%. Acest succes se datorează în parte creşterii rapide a segmentului de monitoare de 27 inch, în care doar AOC a crescut cu până aproape 6% în cel de-al treilea trimestru al 2013, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Datele oferite de firma Context nu includ şi segmentul de monitoare cu tv-tuner.

“Suntem foarte mândri că focus-ul nostru susţinut în ceea ce priveşte inovaţia şi abordarea orientată către satisfacerea clienţilor ne-au ajutat să obţinem rezultate excelente în România” a precizat Arabela Umbră, Sales Manager, în legătură cu noile cifre.

“AOC şi Philips oferă produse şi solutii inovatoare ce îndeplinesc nevoile utilizatorilor pe toate segmentele pieţei. Vânzările şi strategia de marketing au condus la acest succes care este acum reliefat de aceste rezultate. Piaţa de monitoare din România a crescut rapid în ultimele luni iar trendul va continua şi în 2014.Cu ajutorul strategiei si a gamei de produse inovatoare, vom continua această creştere de succes”, a adăugat Arabela Umbră.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *