Opozanţii modelului de business al celei mai mari reţele de socializare din lume au comentat mereu asupra faptul că Facebook începe să-şi piarda atractivitatea...
facebookOpozanţii modelului de business al celei mai mari reţele de socializare din lume au comentat mereu asupra faptul că Facebook începe să-şi piarda atractivitatea în rândul tinerilor, urmând să ajungă, astfel, la imposibilitatea de a justifica de ce compania este evaluată la 140 de miliarde de dolari.

Însă în ultima vreme chiar şi managerii Facebook încep să recunoască faptul că reţeua de socializarea şi-a pierdut strălucirea de altădată.

Tech rumors: Facebook ar putea lansa un agregator de ştiri

“Am văzut o scădere a numărului de utilizatori zilnici în rândul adolescenţilor în ultimul trimestru”, a declarat David Ebersman, CFO în cadrul companiei într-o discuţie cu analiştii citată de revista Time.

Potrivit jurnaliştilor Time, compania de consultanţă iStrategy Labs a lansat săptămâna aceasta un studiu bazat pe datele de pe platforma de social advertising a Facebook şi care analizează numărul utilizatorilor tineri care au renunţat în ultimii ani la conturile pe care le aveau în cadrul reţelei.

Rezultatele sunt demne de luat în seamă şi problematice pentru managerii gigantului din social media care mizează pe venituri din publicitate şi pe atragerea publicului tânăr. Potrivit analiştilor iStrategy, doar în Statele Unite, Facebook are acum cu 4.292.080 utilizatori mai puţin din rândul elevilor de liceu şi cu 6.948.848 utilizatori mai puţini din rândul studenţilor decât avea în 2011.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *