Potrivit foodpanda, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, în perioada sărbătorilor de...
chinesefoodPotrivit foodpanda, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, în perioada sărbătorilor de iarnă aproape jumătate din comenzile de mâncare înregistrate pe site sau prin intermediul aplicației au fost pentru mâncare chinezească, în timp ce numai 32% dintre cei care au comandat au preferat mâncarea tradițională românească.

Preparatele restaurantelor cu specific chinezesc prezente în platforma foodpanda se bucură de apreciere și în restul anului, când constituie 23% dintre comenzile plasate de utilizatori, însă sfârșitul lunii decembrie aproape că a dublat acest procent.

comenzi mancare2“Faptul că mulți bucureșteni au lucrat în perioada dintre Crăciun și Revelion s-a putut observa și în numărul comenzilor înregistrate. Iar pentru că pe masa de acasă îi așteptau deja sarmalele și cozonacii, aceștia au preferat să își comande ceva diferit, 44% dintre ei optând pentru mâncarea chinezească”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

În ceea ce privește mâncarea tradițională românească, nu a existat o modificare a numărului de comenzi în perioada menționată față de restul anului.

În schimb, spre deosebire de perioadele obișnuite, când este cel mai popular preparat, pizza a fost o alternativă doar pentru 14% dintre cei care au comandat mâncare în perioada sărbătorilor, în mod normal aceasta fiind comandată în proporție de 37%.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 150 de restaurante din București și Cluj-Napoca, fiind în prezent lider de piață pe sectorul platformelor de food delivery din România. comenzi mancare1

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 34 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

foodpanda/hellofood operează în ţări precum Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Singapore, Vietnam, Bangladesh, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Slovacia, Cehia și Kazahstan.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *