Daca in decembrie 2012, febra cumparaturilor cuprindea mai mult femeile, cumparatorii impartindu-se intre 35% barbati si 65% femei, la sfarsitul anului trecut, proportiile s-au...
Chic Ville - CadouriDaca in decembrie 2012, febra cumparaturilor cuprindea mai mult femeile, cumparatorii impartindu-se intre 35% barbati si 65% femei, la sfarsitul anului trecut, proportiile s-au echilibrat. Astfel, in decembrie 2013, 55% dintre cumparatori au fost femei, iar numarul barbatilor a crescut cu 10 procente, potrivit unui studio realizat de compania TeamDeals.

In acelasi timp, cosul de cumparatori a fost destul de generos si adaptat perioadei de sarbatoare. Astfel, pe primele 3 locuri s-au situat ceasuri, tablete si portofelele, sugerand ca beneficiarii finali au fost tot barbatii.

Pe de alta parte, tot mai multi cumparatori s-au orientat catre produse de home&deco: brazi artificiali (produse fara concurenta, mai ales daca ne uitam la explozia de preturi din piete), lampi de camera cu proiectie – semn ca romanii sunt si romantici dar si lenjerii de pat.

De asemenea, un procent semnificativ il reprezinta achizitia de cupoane de reduceri de pe segmentul medical, beauty, dar si home&deco, ceea ce arata ca romanii sunt prevazatori si se gandesc si la perioada urmatoare, cand buzunarele nu mai sunt asa pline.

“Tendinta de a achizitiona cupoane exista si este in crestere din a doua parte a anului trecut. Am observat un apetit al clientilor nostri pentru toate ofertele achizitionate prin acest sistem de reduceri colective”, a precizat Radu Banzea, Project Manager in cadrul companiei.

TeamDeals se numara printre jucatorii de pe piata de reduceri colective din Romania, compania inregistrand in 2013 o crestere organica de peste 45% comparativ cu anul precedent.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *