Retailerul online elefant.ro ofera celor peste 250.000 de clienti un nou beneficiu: posibilitatea de a deschide coletul la livrare si de a verifica continutul pachetului inainte...
elefant_ro (Small)Retailerul online elefant.ro ofera celor peste 250.000 de clienti un nou beneficiu: posibilitatea de a deschide coletul la livrare si de a verifica continutul pachetului inainte de a accepta comanda de la curier.

«In cazul in care continutul coletului nu corespunde cu comanda data sau produsele sunt deteriorate, atunci clientul are dreptul sa refuze comanda. Obiectivul nostru permanent este sa oferim utilizatorilor o experienta tot mai buna la cumparaturile efectuate pe elefant.ro. Iar preocuparea noastra constanta de a extinde serviciile oferite da rezultate multumitoare. Astfel, in ultimele 6 luni, numarul clientilor care au revenit pe elefant.ro pentru a plasa o comanda a crescut semnificativ fata de prima jumatate a anului trecut“, explica Vlad Puescu, Product Manager la elefant.ro.

Daca plata comenzii returnate s-a efectuat prin folosirea unui card bancar, suma va fi restituita de elefant.ro direct in contul clientului in termen de pana la 30 de zile.

elefant.ro are in oferta, in prezent, peste 100.000 de produse din domeniile carte, film, muzica, eBooks, eReadere, jucarii si fashion. Site-ul a fost lansat in urma cu trei ani si jumatate si a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de 3,6 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *