Diamantele rămân cele mai bune prietene ale unei fete chiar şi în perioade incerte din punct de vedere economic. Tiffany&Co, al doilea jucător al...
tiffanyDiamantele rămân cele mai bune prietene ale unei fete chiar şi în perioade incerte din punct de vedere economic.

Tiffany&Co, al doilea jucător al lumii pe segmentul retailului de bijuterii de lux, a raportat o creştere de 4% a veniturilor pentru perioada sărbătorilor de iarnă, motorul acesteia fiind cererea sporită din Statele Unite şi din Asia, un consumator tradiţional de lux.

Astfel, în perioada noiembrie-decembrie 2013, veniturile companiei au crescut la nivelul de 1,03 miliarde de dolari. Potrivit analiştilor de profil, vânzările au fost ajutate de anumite tendinţe macroeconomice, însă şi de noile colecţii scoase de retailerul de bijuterii inspirate din filmul Marele Gatsby.

Oficialii Tiffany au precizat faptul că magazinele deschise în 2013 au adus un plus al încasărilor de 6%. Totodată, ultimele cifre i-au făcut pe aceştia să reconfirme aşteptările legate de profitul pe care compania îl va posta pentru întreg anul 2013.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *