Concurentul asiatic al Amazon, gigantul chinez din e-commerce Alibaba.com, face prima mutare pe piaţa de mobile gaming, odată cu anunţul oficialilor companiei de iniţiere...
AlibabaConcurentul asiatic al Amazon, gigantul chinez din e-commerce Alibaba.com, face prima mutare pe piaţa de mobile gaming, odată cu anunţul oficialilor companiei de iniţiere a propriei platforme pentru dezvoltarea jocurilor pe dispozitive mobile, scriu jurnaliştii The Next Web.

Potrivit reprezentanţilor Alibaba, mişcarea vizează răsturnarea supremaţiei companiei de internet din China, Tencent, care deţine monopol pe acest segment (Tencent a început integrarea jocurilor în cadrul popularului serviciu de mesagerie WeChat – cunoscut în China sub denumirea de Weixin). Astfel, potrivit informaţiilor The Next Web, în primele trei luni de la introducerea jocurilor în Weixin, au fost înregistrate peste 570 de milioane de descărcări.

Astfel, oficialii Alibaba.com îşi propun să pună la dispoziţie propria platformă de jocuri developerilor interesaţi de realizarea unor jocuri single-player vreme de un an. Orice venit realizat de aceştia de pe urma jocului ar urma să fie împărţit la trei: 70% pentru dezvoltator, 20% pentru Alibaba, 10% dintre venituri urmând să fie donate pentru dezvoltarea educaţiei rurale.

Totodată, compania este dispusă să ofere tot suportul necesar pentru jocurile mobile dezvoltate pe platforma sa, distribuind şi făcându-le cunoscute către toţi cei 700 de milioane de utilizatori pe care îi are în portofoliu graţie site-ului de cumpărături Taobao.

iphone chinaO altă noutate pe care cel mai mare site de retail online din China şi din zona Asiei o anunţă în aceste zile este deschiderea unui magazin oficial al Apple pe Tmall, un alt site dedicat brandurilor cunoscute controlat de Alibaba. Jurnaliştii Wall Street Journal au observat primii parteneriatul dintre compania din Silicon Valley şi Alibaba.

Producătorul iPhone şi iPad Air are deja un magazin online în China, însă recenta mutare îi va aduce un număr şi mai mare de clienţi.

Nu este prima companie din tehnologie prezentă pe Tmall. Microsoft şi-a sporit încă de anul trecut prezenţa în shopping-ul online din China prin deschiderea unui magazin flagship pe acest site, proiectul fiind supervizat de o echipă special creată.

În acelaşi timp, Apple şi-a anunţat intenţia de a lansa o campanie Red Friday pentru a marca aproprierea Anului Nou Chinezesc.

Mişcarea este garantată să aducă succes tuturor produselor Apple. În timpul 11.11 Shopping Festival derulat în 2013 – varianta din China a Cyber Monday -, cumpărătorii au cheltuit peste 5,7 miliarde de dolari în 24 de ore doar pe site-urile din portofoliul Alibaba Group Holding.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *