Xerox a anunţat încheierea acordului de achiziţie privind compania Invoco Holding GmbH din Germania, extinzându-şi astfel oferta de servicii de customer care în Europa....
xerox-logoXerox a anunţat încheierea acordului de achiziţie privind compania Invoco Holding GmbH din Germania, extinzându-şi astfel oferta de servicii de customer care în Europa. Tranzacţia urmează să fie finalizată în urma îndeplinirii obişnuitelor condiţii precedente.

Invoco va furniza clienţilor Xerox din toată lumea acces imediat la servicii de customer care de top, în limba germană, şi va permite clienţilor actuali ai Invoco să beneficieze de avantajele serviciilor Xerox de externalizare a proceselor de business, incluzând servicii de customer care în 175 de centre şi deservind clienţi în mai mult de 30 de limbi străine.

“Invoco se va integra perfect cu operaţiunile noastre curente, pe măsură ce extindem prezenţa în materie de servicii de externalizare a proceselor de business în Germania şi aplicăm strategia noastră europeană de customer care”, spune Simon Verzijl, group president Xerox’s commercial business process outsourcing în Europa. “Scopul nostru comun este să extindem serviciile şi operaţiunile noastre în toată Europa, atât pentru pieţe noi, cât şi pentru cele locale existente şi pentru clienţi multinaţionali.”

Tranzacţia urmăreşte achiziţiile similare de customer care ale Xerox în Europa, incluzând Unamic (în regiunea Benelux) în 2011 şi  WDS (U.K.) şi XL World (Italia), ambele în 2012. Competenţele Invoco de limba germană extind paleta Xerox de limbi străine în care asigură servicii de customer care. Aceste servicii sunt furnizate acum în centre din Anglia, Franţa, Olanda, Belgia, Turcia, Cehia, România, Italia şi Albania.

Echipa de management a Invoco va rămâne neschimbată şi va continua să fie condusă de Rainer Diekmann, chief executive officer al Invoco. După încheierea contractului, compania va activa pe piaţă ca “Invoco, o companie Xerox”.

“Această tranzacţie pemite Invoco să-şi dezvolte operaţiunile Xerox în Germania şi ne oferă oportunitatea de a  ne extinde oferta de servicii în ţări cu cerinţe foarte mari de limbă germană, precum Elveţia şi Austria”, spune Rainer, care a ajutat la fondarea Invoco în 2007.

Cu sediul în Hamburg, Invoco are 1800 de angajaţi care asigură expertiză în industria de cablu, permiţând Xerox să adauge încă un domeniu suitei sale de industrii în care este lider în privinţa serviciilor de customer care, printre care se numără deja telecomunicaţiile, transportul, tehnologia, retail-ul şi turismul.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *