Anunțul referitor la vânzarea afacerii, făcut săptămâna trecută de cei doi acționari ai F64, a făcut repede înconjurul online-ului românesc și nu numai. Știrea, cum că...
F87A2352Anunțul referitor la vânzarea afacerii, făcut săptămâna trecută de cei doi acționari ai F64, a făcut repede înconjurul online-ului românesc și nu numai. Știrea, cum că F64 se vinde către un investitor străin, a fost preluată și de câteva site-uri din afară, iar până la așteptarea anunțului de presă în care era prezentat oficial noul proprietar, mass-media locală și-a stors creierul, a făcut analize cum și de ce, dar și cine este noul boss al F64. Bomba avea să vină luni dimineață, când presa bucureșteană s-a adunat, ca la urs, să îl cunoască pe șeful  F64.

Înainte de a-și face apariția în sală cei doi acționari – Marian Alecsiu și Daniela Becheru – se paria pe originea noului patron. Oare să fie din America, sau din Asia? Lucurile s-au lămurit după 10 minute, timp în care Alecsiu a enumerat rezultatele bune înregistrate de magazinul pe care îl conduce. Investitorul este din Finlanda și se numește … Moș Crăciun!

Iar de aici s-a rupt filmul pentru o parte din jurnaliștii prezenți la eveniment. Mulți s-au simțit înșelați de această lovitură/campanie de marketing a celor de la F64, care i-au adus în fața presei pe … Moș Crăciun și pe renii săi. Printre buzele strânse pe jumătate se puteau auzi în liniștea din sală… scurte înjurături: “să vă ia … nu e 1 aprilie. Am muncit ore bune să aflu cine ar putea fi acest investitor, am dat telefoane peste telefoane, iar acum îmi văd munca risipită aiurea. În plus, mai pierd și timpul aici cu voi.”

Asemenea opinii nu au fost singulare, însă, dacă unii jurnaliști s-au ridicat rapid și au plecat, au fost și alții care au apreciat „jocul” de imagine al F64 și … s-au pozat cu Moș Crăciun. Deci, să înțelegem că au apreciat marketingul conducerii F64.

Declarația oficialilor sună cam așa: “Prin această acțiune compania a încercat să comunice faptul că în luna decembrie F64 devine Magazinul lui Moș Crăciun și își propune sa aducă zâmbete pe toate chipurile. Astfel, toți clienții și nu numai, sunt așteptați în magazinul F64 din B-dul Unirii nr. 45, pentru a dona haine și jucării pentru copiii defavorizați din zonele greu accesibile. Împreună cu Radu Tudoroiu, echipa F64 va organiza o caravana offroad care va livra aceste daruri în preajma Crăciunului.

Voi ce părere aveți despre „tranzacția” F64?

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *