În timp ce în ultima vreme foarte puține companii se mai încumetă să își anunțe intențiile de extindere sau cel mult planurile pe următorul...
teamnetÎn timp ce în ultima vreme foarte puține companii se mai încumetă să își anunțe intențiile de extindere sau cel mult planurile pe următorul an, grupul Teamnet, unul dintre cei mai mari integratori IT&C din România, și-a stabilit o nouă identitate de brand semnată de Brandtailors și are curaj să anunțe ce va face chiar și în 2018.

Potrivit lui Bogdan Padiu, CEO Teamnet, rebranding-ul vine în contextul transformării Teamnet într-un grup regional axat pe realizarea de proiecte tehnologice ample, cu impact asupra societății. Totodată, Teamnet vizează lansarea de noi produse și proiecte complexe care să susțină dezvoltarea României și a țărilor din regiune, implicarea în proiecte de cercetare și dezvoltare, extinderea la nivel internațional și atingerea pragului de 100 de milioane de euro cifră de afaceri în următorii 3 ani.

Noua identitate de brand a Teamnet are drept elemente distinctive culoarea puternică, roșul simbolizând curaj, dinamism și determinare, simbolul alpha și rețeaua de puncte care pot fi conectate între ele la fel cum tehnologia conectează societatea. Litera din alfabetul grecesc are asocieri puternice cu știința și este folosită ca simbol pentru reprezentarea diferitelor valori în domenii precum chimia, fizica, matematica și IT-ul. Ca simbol al brandului Teamnet, alpha ilustrează conceptele de inovație și leadership.

Procesul de rebranding a debutat în 2012 și urmează să fie finalizat anul viitor. Strategia de branding urmează să fie implementată integral pe parcursul următorilor cinci ani, ca urmare a unei investiții totale de peste 1 milion de euro pentru întreg procesul de rebranding. Transformarea identității de brand face parte din strategia amplă a companiei de a contribui prin activitatea și prin proiectele pe care le desfășoară la dezvoltarea României și a țărillor din regiune, cu ajutorul tehnologiei.

Bogdan Padiu, Ceo TeamNet„Tehnologia are puterea să transforme societatea în care trăim. Credem în această transformare și ne concentrăm experiența pentru a putea contribui la realizarea ei. Astfel, traversăm  propria transformare și adoptăm o nouă identiate de brand care reflectă viziunea, misiunea, valorile și strategia Teamnet pentru următorii ani. Avem planuri ambițioase, ne extindem, creștem echipa și depășim pragul de 100 de milioane de euro cifră de afaceri în următorii 3 ani”.

                Bogdan Padiu, CEO Teamnet

Obiectivele de business ale Teamnet pentru următorii cinci ani au drept pilon principal extinderea regională, alături de expansiunea activitățiii în industrii și arii noi de activitate și de lansarea de produse și proiecte inovative. Grupul investește peste 10% în proiecte de cercetare și dezvoltare, în prezent fiind implicat în 12 astfel de proiecte, printre care HeERO 2, Smartcem, MobilSage sau E+, care vin în completarea proiectelor proprii. Teamnet a dezvoltat sistemul care realizează managementul Centrului Național de Servicii de Urgență 112 și Sistemul Național Integrat pentru Vize, acestea fiind doar câteva exemple.

Teamnet vizează extinderea la nivel geografic în regiunile Europa Centrală și de Est, precum și în Orientul Mijlociu și Africa de Nord. În prezent, grupul numără patru birouri locale, la București, Iași, Galați și Bistrița, și patru internaționale, în Belgia, Republica Moldova, Serbia și Turcia. Totodată, Teamnet derulează proiecte în alte 10 țări din regiune, iar în următorii cinci ani va deschide încă 12 birouri regionale, în țări printre care Polonia, Italia sau Rusia. Ca urmare a extinderii, peste 40% din cifra de afaceri va fi realizată din operațiunile din afara țării în 2018.

Printre obiectivele Teamnet se numără și extinderea grupului din punctul de vedere al operațiunilor și segmentelor de piață adresate, atât în România, cât și la nivel international. Compania se va concentra pe industrii precum energie și utilități sau financiar-bancară și, odată cu relansarea investițiilor în IT ale sectorului privat, Teamnet își propune să genereze peste 30% din cifra de afaceri din proiecte cu companii private în decurs de cinci ani.

Infografic_TeamnetNu în ultimul rând, grupul are în plan extinderea echipei, de la peste 600 de angajați în present la un total de 750 în 2014. Teamnet sprijină inteligența și creativitatea românească și își propune în permanență să atragă talente. De asemenea, implementează unul dintre cele mai importante programe de internship IT din țară, în colaborare cu Universitatea Politehnică București. Anul acesta, grupul a oferit un loc în program unui număr de peste 40 de tineri care au ulterior posibilitatea de a-și începe cariera în cadrul Teamnet.

„Rebranding-ul Teamnet este reflexia transformărilor și evoluției spectaculoase a întregii companii. Când ți se dau pe mână o cultură organizațională și o filosofie de business atât de inspiraționale, n-ai cum altfel decât să creezi o identitate și o platformă de brand spectaculare!”, a declarant Beatrice Daniș, Founding Partner Brandtailors.

Cifra de afaceri a grupului Teammet a depasit 53 de milioane de euro la sfârșitul anului 2012. Teamnet a fost inclusă, pentru al șaselea an consecutiv, în topul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, top ce ierarhizează companiile în funcție de rata de creștere a veniturilor. De asemenea, Teamnet este singura companie românească inclusă în categoria „Big 5” a topului Deloitte Technology Fast 50 Central Europe în 2013, fiind ocupanta locului al treilea în clasament.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *