Compania de cercertare de piaţă International Data Corporation (IDC), unul dintre cei mai mari jucători pe pe piaţa internaţională de profil, a identificat recent...
retaiCompania de cercertare de piaţă International Data Corporation (IDC), unul dintre cei mai mari jucători pe pe piaţa internaţională de profil, a identificat recent câteva trenduri care s-ar putea contura în 2014 în piaţa de retail, având în vedere ceea ce s-a întâmplat în acest an (mai ales în timpul campaniilor de Black Friday şi Cyber Monday).

Predicţiile oferite de analiştii IDC sunt menite a-i ajuta pe managerii companiilor de retail să capitalizeze businessul pe oportunităţile oferite de pieţe la nivel mondial.

Una dintre cele mai importante tendinţe: transformarea segmentului de retail într-unul omni-channel. În esenţă, această transformare este mai mult o evoluţie a retailului de tip multi-channel, care se traduce printr-o concentrare mai mare din partea retailerilor pe crearea unei experienţe mai bune pentru consumator prin toate canalele de shopping la îndemână – mobile, online, magazine tradiţionale, TV, radio, cataloage. online-advertising

“În următorii 3 ani, retailul se va reinventa cu ajutorul companiilor care înţeleg că noua abordare omni-channel poate aduce beneficii mai mari clienţilor şi poate ajuta la la crearea unei relaţii cu aceştia, le poate aduce relevanţă şi reciprocitate”, a declarat Robert Parker, şeful diviziei de Retail şi Energie din cadrul IDC.

TOP 10 PREDICŢII RETAIL 2014:

  1. în 2014, clienţii vor urmări 50 de retaileri globali care şi-au transformat deja magazinele şi canalele mobile şi de e-commerce, modul de aprovizionare şi de marketing pentru o experienţă de tip omni-channel.
  2. tranformarea businessurilor va duce la o creştere a ratei anuale compuse de creștere (CAGR) – aceasta măsoară rata de recuperare de a unei investiții pe o perioadă de investiție – de 9% până în 2015 pentru sistemul de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) sau investiţiile planificate.
  3. până în 2016, cei mai importanţi retaileri vor îmbunătăţi vânzările către cumpărătorii fideli, aducănd o creştere a veniturilor de 1,5%.
  4. până în 2017, investiţiile în marketing şi tehnologie pentru publicitate vor creşte cu 50%
  5. retailerii vor accepta proiecte de tip BDA – big data and analytics – în 2014
  6. cum temerile legate de securitatea datelor sunt tot mai mari printre clienţi, 50% dintre aceştia vor allege să revizuiască promoţiile super-personalizate
  7. platformele de tip e-commerce şi cele pentru shopping de pe device-uri mobile vor avea o creştere de 10% a CAGR până în 2017
  8. din cauză că ciclul de reînnoire a produselor devine mai rapid, 25% dintre companiile de retail de dimensiuni mijlocii vor iniţia proiecte de management al ciclului de viață al produsului.
  9. în 2014, retailerii vor dubla rata de investiţii în logistică, depozitare, aprovizionare, comparativ cu 2013.
  10. până în 2016, 50% dintre retailerii naţionali vor derula investiţii în forţa de muncă şi echipamente pentru a putea livra în aceeaşi zi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *