FAN Courier, companie cu capital privat integral românesc, își consolidează pentru al șaptelea an consecutiv poziția de lider al pieței locale de curierat cu...
fan_courierFAN Courier, companie cu capital privat integral românesc, își consolidează pentru al șaptelea an consecutiv poziția de lider al pieței locale de curierat cu afaceri ce depășesc un sfert de miliard de lei. O creștere de 10 procente este luată în considerare și pentru dezvoltarea business-ului în 2014, într-un scenariu optimist care presupune o stabilizare a monedei naționale și reducerea impactului negativ generat de creșterea costurilor de transport.

FAN Courier  a înregistrat după primele zece luni ale anului afaceri de 225 milioane de lei și estimează că va încheia anul financiar  2013 cu o cifră de afaceri de 275 milioane lei (61,6 milioane euro), în creștere față de anul anterior. Creșterea înregistrată în primele 10 luni ale anului este de 14%, iar conform estimărilor, până la finalul anului creșterea ar putea ajunge la 16%. Chiar dacă au recunoscut că au și greșit în acest an, mai ales de Black Friday, când unele comenzi nu au ajuns în timpul promis către clienți, reprezentanții companiei împart, totuși, vina și cu eMag.

”În 2013 ne-a fost confirmat faptul că cel mai mare trafic se înregistrează constant în lunile noiembrie și decembrie ale fiecărui an. Black Friday și comenzile din preajma Crăciunului sunt în medie cu 20-25% mai mari față de o lună obișnuită. Ca să puteți face o diferență, noiembrie 2012 a generat pentru FAN Courier o creștere de 30-40%  a volumului de marfă față de o zi obișnuită, in timp ce anul acesta cresterile generate de Black Friday au fost cu 60% mai mari decat anul trecut”, a declarat Felix Pătrășcanu, Managing Director al FAN Courier.

Adrian Mihai, Business Development Manager susține că în 2013 au continuat intențiile de consolidare și extindere a activităților cu valoare adăugată pentru clienți și au reușit să fie mai rapizi, mai eficienți.  ”Ne-am adaptat cu ușurință cerințelor pieței, mai ales când vorbim de mediul online, ținând cont de faptul că în viitorul foarte apropiat curieratul rapid va deveni curierat foarte rapid. Am investit în echipamente și tehnologie de ultimă generație, am creat parteneriate care să aducă valoare adăugată și ne dorim să fim din ce în ce mai aproape de clienții noștri. Valoarea investițiilor din acest an a atins 7 milioane de euro, deși bugetul initial a fost de 4,5 milioane. Dacă ne uităm la cifrele de final, putem să spunem că suntem mulțumiți de deciziile și acțiunile noastre din 2013”, a spus Adrian Mihai.

FAN Courier a extins gama de servicii de curierat rapid Express Loco la nivel național și a lansat serviciul Collect Point în 153 de stații OMV.  Investițiile efectuate în cei 15 ani de activitate sunt de aproximativ 50 milioane de euro.

”Putem vorbi despre un 2013 provocator, inprevizibil și dificil de gestionat. Experiența a fost cea care și-a spus cuvântul, în ceea ce ne privește, ajutându-ne să luăm acele decizii care să ne protejeze business-ul, având mereu în minte clientul. Fluctuațiile monedei naționale în raport cu moneda unică și evoluția prețului la carburanți au fost principalele provocări și am încercat să facem tot posibilul să nu ne dezamăgim clienții. Conform rezultatelor, se pare că am reușit.”, a adăugat Neculai Mihai, General Manager FAN Courier.

FAN Courier deservește cei peste 16.000 de clienți, majoritatea persoane juridice cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.750 de colaboratori și a unei flote auto de peste 1.650 de vehicule.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *