Se pare că proprietarii de businessuri mici şi mijlocii din Marea Britanie, Irlanda, Germania, Italia, Cehia sau Spania şi-au propus să iasă din zona...
IMMSe pare că proprietarii de businessuri mici şi mijlocii din Marea Britanie, Irlanda, Germania, Italia, Cehia sau Spania şi-au propus să iasă din zona de austeritate instituită de problemele economice din ultimii cinci ani şi vizează dezvoltarea afacerilor în următorii doi ani.

Cel puţin aşa reiese din raportul Vodafone SME Digitisation, citat de jurnaliştii The Telegraph, care a analizat datele a 1.736 de IMMuri din şase ţări europene. Potrivit acestui raport, 80% dintre antreprenorii intervievaţi sunt încrezători asupra faptului că afacerea pe care o deţin se va dezvolta în 2014 şi 2015. Totodată, jumătate dintre antreprenori spun că business-ul pe care îl deţin a avut rezultate mai bune în acest an comparativ cu doi ani în urmă.

În mod suprinzător, IMM-urile din Spania şi Irlanda se arată cel mai încrezătoare asupra viitorului, aceasta sugerând faptul că reformele economice din ultimii ani, deşi dureroase, încep să aibă efecte benefice.

Antreprenorii din Marea Britanie se numără, de asemenea, printre cei mai încrezători oameni de afaceri din studiul Vodafone, 83% dintre ei declarând că următorii doi ani vor aduce un plus business-ului pe care îl deţin.

În ceea ce priveşte cele mai bune domenii de business, firmele de servicii financiare au cele mai mari ambiţii de dezvoltare (90% dintre proprietarii acestora văd creşteri), în timp ce doar 34% dintre proprietarii firmelor de construcţii întrevăd ca următorii doi ani să aducă un reviriment al acestui sector.

Per total, firmele de tipul business-to-consumer au cele mai mari şanse de dezvoltare, retailerii fiind printre cei mai entuziaşti.

Totodată, 24% dintre proprietarii de IMM-uri au declarat că se vor concentra pe creşterea businessului, în timp ce pentru 16%, atragerea de noi clienţi este unui dintre obiective. Reducerea costurilor este un obiectiv doar pentru 8% dintre IMM-uri.

Nu în ultimul rând, tehnologia devine tot mai importantă pentru zona de business, 80% dintre cei intervievaţi declarând că segmentul IT şi cel al comunicaţiilor sunt fundamentale pentru succes. Poate de aceea 64% dintre IMM-uri au declarat că folosesc tehnologia pentru a se diferenţia de competitori.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *