În cadrul conferinței Future of Media, Microsoft a oferit o privire asupra celor mai noi tendințe în tehnologie, cum se schimbă comportamentul de consum ...
social-media-pplÎn cadrul conferinței Future of Media, Microsoft a oferit o privire asupra celor mai noi tendințe în tehnologie, cum se schimbă comportamentul de consum  al utilizatorilor, precum și câți români intenționează să achiziționeze un device mobil de Sărbători.

Dacă astăzi mobilitatea se traduce prin device-uri utilizate în funcție de context, pe viitor tehnologia va avea puterea de a se transforma odată cu utilizatorul – de exemplu, interfețele naturale de utilizare se vor adapta la locația și la contextul utilizatorului. Direcția sa, viteza, unde și când se va opri vor oferi indicii despre ceea ce el urmează să facă, permițând tehnologiei să anticipeze nevoile sale.

Căutare orientată pe acțiune

În ziua de astăzi utilizatorul petrece foarte mult timp căutând documente și informații, aspect ce afectează productivitatea acestora.
Pe viitor utilizatorii se vor muta de la căutare la acțiune, folosind interfețe de utilizare naturală, cum ar fi touch, voce și gesturi. De exemplu, în viitor un angajat va putea să vadă informațiile dintr-o întâlnire anterioară într-un mod clar și repopulate cu notițe, chart-uri și prezentări.

Datele adiționale vor fi automat colectate din surse publice și private în funcție de context, filtrate, analizate și prezentate într-un mod inteligent pentru dispozitivul și ecranul folosit. Odată cu explozia de informație digitală, sistemele vor face mai multă analiză prezentând cunoștințe „distilate” pentru ca utilizatorii să poată fi mai productiv.

Interfețe naturale

Interfețele de utilizator evoluează către interfețe naturale ce creează mai multe interacțiuni umane – dispozitive cu touch, Kinect, recunoașterea vocii, recunoaștere vizuală. Întreaga industrie de entertainment se va schimba pentru a oferi opțiuni de explorare, deoarece ecranele și conținutul vor fi conectate.

Un survey recent organizat de Microsoft, ce a vizat 7500 de consumatori din Europa relevă faptul că 78% dintre intervievați intenționează să achiziționeze un dispozitiv electronic de Sărbători.

Pentru România, 98% din cei 600 de respondenți au declarat că device-urile electronice se află pe lista lor de cumpărături de Crăciun, 66% dintre aceștia știu exact ce device își doresc, în timp ce 17% dintre consumatori declară că nu înțeleg diferitele opțiuni și specificații tehnice ale device-urilor disponibile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *