GMP Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, a implementat în premieră la noi în țară AD-IN-ONE, cea mai eficientă...
samsung appGMP Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, a implementat în premieră la noi în țară AD-IN-ONE, cea mai eficientă soluție software pentru managementul integrat al agențiilor de publicitate, digital și PR de dimensiuni medii și mari. Soluția permite înlocuirea modelelor clasice de lucru, de la folosirea aplicațiilor greoaie de gestionare a traficului și înregistrare a orelor de lucru până la multitudinea de fișiere Excel și bibliorafturi cu facturi. De asemenea, ea va spori eficiența fluxului de lucru în fiecare din agențiile grupului în care a fost implementată: GMP Advertising, GMP PR, Webstyler, Chapter 4, GO Studio și Luna9.

„Industria de comunicare lucrează cu bugete bine drămuite de clienți, la un nivel al cerințelor și așteptărilor foarte înalt, așa că planificarea cât mai bună a resurselor este vitală pentru un business sănătos”, spune Felix Tătaru, Președintele GMP Group. „Am realizat astfel că avem nevoie de un instrument care să ne ajute să măsurăm corect eficiența pentru fiecare proiect în parte. AD-IN-ONE ține cont de particularitățile activității unei agenții și, astfel, ne ajută mult și în relația cu clientul. Putem raporta mai ușor și exact gradul de încărcare a echipelor cu care un client lucrează, astfel încât să-și planifice mai ușor proiectele de comunicare. În acest fel dorim să creștem calitatea serviciilor oferite clienților în condițiile unor bugete de comunicare limitate”, a mai menționat acesta.

Bazat pe o interfață IBM prietenoasă, intuitivă și ușor de folosit, AD-IN-ONE permite planificarea și monitorizarea încărcării fiecărui departament dintr-o agenție. În același timp, soluția oferă o perspectivă clară asupra modului în care fiecare persoană își alocă timpul între diverse tipuri de proiecte. Mai mult decât atât, sistemul ușurează și fluidizează activitatea financiară datorită alertelor care atrag atenția asupra depășirilor de buget, proiectelor nefacturate la client sau a lipsei facturilor de la furnizori. Pentru că tot fluxul de lucru dintr-o agenție trece prin AD-IN-ONE, acesta devine o platformă de coordonare a documentației cerute de proiecte, platformă care permite extragerea a diverse tipuri de rapoarte, evidențierea la zi a etapei din procesul de implementare la care se află fiecare proiect precum și situația financiară a acestuia.

“Timp de mai multe luni am făcut o cercetare detaliată a peste 15 soluții software de management a agențiilor de comunicare existente în România și alte țări din Uniunea Europeană. Am analizat oferte comerciale și documentații tehnice, am participat la prezentări, am văzut variante demo. În final, am ales AD-IN-ONE pentru că este cel mai performant software pentru nevoile actuale și viitoare ale grupului GMP și are cel mai bun raport calitate – preț”, a declarat Florian Filat, Project manager AD-IN-ONE din partea grupului GMP.

Implementarea AD-IN-ONE presupune achiziționarea de licențe, instalarea de noi servere și integrarea cu sistemul contabil existent, dar este complet personalizabil, se implementează rapid și poate fi utilizat imediat. Soluția a fost adaptată strict la activitatea și fluxul de lucru al fiecărei agenții din grupul GMP și, în numai două luni de la semnarea contractului, a fost complet funcțională, pentru ca, în următoarea lună, software-ul să fie operațional pentru toți cei 120 de angajați direct implicați în procesele operaționale.

“Suntem foarte bucuroși că am început cooperarea cu GMP Group. Credem că piața de advertising românească este foarte atractivă, în creștere și din multe puncte de vedere similară cu alte piețe pe care activăm în Europa Centrală și de Est. Obiectivul nostru este să oferim sisteme cuprinzătoare agențiilor din România, care să le permită să devină mai eficiente și să se concentreze pe partea creativă a business-ului lor”, a declarat Libor Cerny, Managing Director al AD-IN-ONE.

În prezent, AD-IN-ONE este disponibil în mai multe limbi și a fost deja implementat de mari grupuri de agenții de publicitate multinaționale sau independente din Europa sau Asia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *