Competence Call Center (CCC) continuă extinderea afacerii atât în piețele noi cât și în cele existente. Pentru a susține această creștere, compania va colabora cu...
Competence Call CenterCompetence Call Center (CCC) continuă extinderea afacerii atât în piețele noi cât și în cele existente. Pentru a susține această creștere, compania va colabora cu Silverfleet Capital începând din 2014. 

Christian Legat, CEO-ul Competence Call Center, este încântat de continuarea strategiei de creștere alături de o echipă stabilă și experimentată de management. CCC este prezentă în 11 locații din 7 țări și își propune să extindă afacerea și în alte piețe, precum cea din Franța sau în Europa de Est.

Christian_LegatCresterea afacerii la nivel internațional și consolidarea acesteia în industrie a deschis noi orizonturi de extindere pentru CCC. Împreună cu noii acționari, avem potențialul de a juca un rol important în actuala dezvoltare a industriei globale de call center”

Christian Legat, CEO Competence Call Center

Guido May, Partener Senior la compania Silverfleet Capital, responsabil pentru zona vorbitoare de limba germană și pentru implementarea investițiilor: “CCC este o companie cu standarde de calitate extrem de ridicate și cu o echipă de management care este dedicată oferirii celor mai bune servicii către parteneri. Suntem încântați să colaborăm cu ei și să îi susținem în planul de creștere și dezvoltare.”

Thomas Kloibhofer, fondatorul CCC și membru al Consiliului de Supraveghere, rămâne implicat în companie alături de noul proprietar principal – Silverfleet Capital.

Fondată în 1998, CCC deține peste 4,500 de angajați specializați în comunicarea cu consumatorii, în următoarele locații: Berlin, Bratislava, București, Dresda, Essen, Istanbul, Leipzig, Paris, Viena și Zurich. Mai mult, 2013 reprezintă un alt an record  din punct de vedere al creșterii în istoria companiei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *