După cele două campanii de reduceri masive – Early Black Friday și Black Friday-, compania QuickMobile, unul dintre cei mai importanţi distribuitori de telefoane...
Showroom QuickMobileDupă cele două campanii de reduceri masive – Early Black Friday și Black Friday-, compania QuickMobile, unul dintre cei mai importanţi distribuitori de telefoane şi tablete din ţara noastră, a totalizat vânzări de peste 3,8 milioane de euro, prin cele 34 de showroom-uri din toată țara și prin intermediul magazinului online.

Românii au fost atrași mai ales de reducerile semnificative, de 50%, la toate accesoriile pentru telefoane, laptopuri și tablete disponbile în rețeaua QuickMobile.

Expert în zona de mobile – tot ce înseamnă telefonie mobilă, tablete și laptopuri, dar și accesorii necesare pentru aceste produse -, QuickMobile a pregătit și pentru ziua de 29 noiembrie reduceri speciale pentru toți clienții săi.

Cele mai vândute produse au fost, ca și în campania inițială, accesoriile pentru telefoane, laptopuri și tablete, disponibile la prețuri excepționale, cu 50% mai mici. Mai mult, cumpărătorii au apreciat și reducerile de 99% la toate garanțiile extra +1 an și extra +2 ani, care veneau împreună cu pachetul de Service Express.

”Ne-a ajutat foarte mult și schimbarea serverului, care nu ne-a dezamăgit nici măcar un minut în toată această perioadă. Surprizele pentru clienții QuickMobile nu se opresc aici, însă. În fiecare weekend, fără excepție, noi organizăm <<Reduceri de QuickEnd>> – o campanie anume gândită, pentru a le oferi posibilitatea tuturor românilor să-și achiziționeze produsele dorite la prețuri speciale”, a declarat Tudor Țiboc, CEO QuickMobile.

Înființată în 2005, compania este unul dintre liderii pieței importatorilor și distribuitorilor oficiali din România pentru nenumărate branduri de telefoane, tablete și accesorii din întreaga lume. În anul 2012, QuickMobile a înregistrat o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro. În prezent, produsele QuickMobile pot fi achiziţionate prin intermediul magazinului online, dar și prin cele 14 showroom-uri premium și cele 20 de showroom-uri deschise în parteneriat cu Real Hypermarket. Depozitul companiei contabilizează un stoc permanent în valoare de 1 milion de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *