Fashion Days, cel mai mare club privat de shopping online din România și Europa de Est, a demonstrat, prin participarea în premieră la fenomenul...

Black Friday la Fashion DaysFashion Days, cel mai mare club privat de shopping online din România și Europa de Est, a demonstrat, prin participarea în premieră la fenomenul Black Friday, că segmentul de modă este din ce în ce mai  puternic reprezentat când vine vorba de cumpărăturile online în România.

Infografic_Black Friday_Fashion DaysCifrele de trafic înregistrate de platforma de cumpărături online arată că românii sunt interesați să își reînnoiască garderoba, estimările inițiale ale retailer-ului fiind depășite.

Vineri, 22 noiembrie, peste 263,000 de vizitatori au fost activi în magazinul online. Sâmbătă și duminică au fost de asemenea zile de shopping intensiv, cu peste 315,000 de vizitatori pe platforma online.

Cumpărătorii au urmărit cu atenție ofertele, indiferent unde s-au aflat. În timpul activării de Black Friday, peste 21% dintre comenzi au fost plasate de pe un dispozitiv mobil.

Procentul a fost mai ridicat comparativ cu perioada precedentă, când comenzile plasate prin intermediul aplicației de iPhone atingeau aproximativ 15% din total. Intervalul mediu de timp petrecut de un utilizator pe site s-a ridicat la 12 minute.

Cei mai activi useri au fost femeile, așa cum era de așteptat. 63% din numărul total de vizitatori au fost femei în căutarea obiectelor vestimentare care să completeze garderoba, atât a lor, cât și a celorlați membri ai familiei.

Cu toate acestea, procentul bărbaților a crescut, atingând 37% în acest sfârșit de saptămână “Black”. Acest lucru ne demonstrează că segmentul masculin este din ce în ce mai interesat de extinderea listei de shopping cu ocazia Black Friday, de la gadget-uri până la obiecte vestimentare.

Cele mai interesate orașe de fenomenul Black Friday, având în vedere valoarea totală a comenzilor înregistrate, au fost: București, Constanța, Cluj, Timișoara și Brașov. Utilizatorii au achiziționat pe lângă haine și accesorii și obiecte pentru casă și lifestyle. Cele mai vândute branduri la Fashion Days de Black Friday au fost: Calvin Klein, Timberland, United Colors of Benetton, Nike și Lacoste.

Cea mai bine reprezentată și vândută categorie a fost cea a pantofilor – cu peste 17,237 de perechi vândute. Black Friday a dovedit de asemenea că negrul este o culoare la modă. Topul preferințelor, în ceea ce privește culorile, este dominat de negru, urmat de roșu și albastru. 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *