Ce-ai zice dacă ar dura doar 30 de secunde să creezi un poster pentru business-ul tău și să îl promovezi către un întreg oraș...

the poleCe-ai zice dacă ar dura doar 30 de secunde să creezi un poster pentru business-ul tău și să îl promovezi către un întreg oraș – chiar și aflat la mii de kilometri distanță? De acum, acest lucru este posibil! O aplicație românească redefinește advertising-ul: The Pole îți transformă smartphone-ul în agenție de creație și media. Soluția poate fi testată gratuit, pe 28 noiembrie!

The Pole este primul serviciu de advertising mobile to outdoor (DOOH) din lume care permite crearea unui poster și streaming-ul său direct din smartphone sau tabletă pe un ecran outdoor digital.

Momentan acoperind peste 40 de outdoor-uri digitale din București, The Pole va fi disponibil și în alte metropole precum New York și Dubai în prima parte a lui 2014. Această premieră mondială își propune să schimbe abordarea de până acum a advertising-ului, oferind o soluție simplă care conectează reclama în orașe din toată lumea.

Aplicația oferă o soluție de promovare eficientă și rapidă, dar și foarte convenabilă și ușor de folosit – plățile pot fi realizate tot prin intermediul dispozitivului mobil, cu ajutorul mobilPay MasterCard Mobile.

Joi, 28 noiembrie, The Pole oferă gratuit timp de 24 de ore noua soluție spre a fi testată. Oricine își instalează aplicația, în orice colț al lumii întregi, poate să urce postere care sa devina vizibile in peste 40 de ecrane digitale din București. Pașii sunt simpli : se descarcă aplicația The Pole (momentan iOS, Android în curând), se încarcă un poster deja existent sau se creează de la zero cu ajutorul unei palete de funcții grafice și în câteva minute posterul este vizibil pe un ecran digital selectat din lista disponibilă pentru București.

Aceasta este prima soluție care îți conectează telefonul mobil la un ecran de outdoor în timp real. Este ușor de folosit, personalizată pentru nevoile specifice ale consumatorului, flexibilă și accesibilă. Suntem entuziasmați de potențialul acestui instrument si așteptăm cu interes reacțiile după testarea sa. Scopul nostru este să conectăm orașele din lumea întreagă, așa că stați pe aproape pentru a ne urmări; nu vom înceta să surprindem.”

Bogdan Savonea, co-fondator The Pole

Pentru moment, aplicația acoperă peste 40 de ecrane digitale în București, urmând să devină valabilă și în alte destinații precum New York sau Dubai, începând cu 2014.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *