Cu ocazia perioadei cumpărăturilor de sărbători care se apropie, compania de curierat rapid UPS, unul dintre cei mai mari jucători din industria internaţională de...
UPSCu ocazia perioadei cumpărăturilor de sărbători care se apropie, compania de curierat rapid UPS, unul dintre cei mai mari jucători din industria internaţională de profil, a anunţat că se aşteaptă să livreze peste 29 de milioane de colete la nivel global în data de 17 decembrie, zi de vârf în cadrul activității companiei.

În acest an, sunt numai 25 de zile de cumpărături între perioada Black Friday şi Crăciun, cu şase mai puţin decât anul trecut, ceea ce înseamnă că este cel mai comprimat sezon din 2002 până în prezent. Per ansamblu, UPS anticipează că volumul zilnic în sezonul de vârf va creşte cu 8% în acest an.

Potrivit reprezentanţilor UPS România, în special în această perioadă de vârf pentru cumpărături, durata de livrare rămâne un element cheie atunci când se iau decizii în alegerea partenerului pentru trimiterea la timp a pachetelor în această perioadă. Atât serviciile express, in trafic aerian, cât și serviciile non-express, in trafic rutier,, sunt folosite de clienții UPS, în funcție de necesitatile de transport, timpul de livrare dorit sau bugetul alocat trimiterilor.

Perioada Black Friday va fi imediat urmată de perioada de vârf a anului, ‘UPS peak season’, când volumul maxim de livrări în perioada sărbătorilor de iarnă va avea efecte directe și asupra cifrei de afaceri. În timpul sezonului de vârf, de Crăciun, UPS implementează  strategia “toți oamenii pe punte” , ceea ce înseamnă că atât managementul, cât şi angajaţii din România şi din întreaga lume îşi suflecă mânecile şi ajută la livrarea coletelor în această perioadă aglomerată a anului.

În România, și în multe țări din Europa, cea mai mare parte a volumului de expedieri în perioadele Black Friday și de vârf (Peak Season) este determinată de creșterile înregistrate în sectoarele e-commerce și B2C, iar segmentul IT&C și cel al confecțiilor, încălțămintei sau produselor de uz casnic vor fi preponderente în livrările generate de Black Friday și de sezonul de vârf, apreciază reprezentanţii UPS România.

În prezent, flota de livrare a UPS România include aproximativ 60 de mașini (vehicule ale UPS și cele ale subcontractorilor), dintre care  24 de mașini de curierat UPS deservesc Bucureștiul. În România, întrucât volumul livrărilor a crescut, UPS și-a extins parcul auto de la 45 de autovehicule în 2011, la 60 în prezent. De asemenea, există 2 avioane dedicate, care operează exclusiv pentru UPS: unul pe aeroportul din București, iar celalalt pe aeroportul din Timișoara, care aduc volumul de import in tara si preiau volumul de export. Centrul regional UPS din Koln, Germania, este nodul aerian pentru toate livrarile UPS în Europa și în restul lumii.

Centrul principal UPS România este situat în incinta Aeroportului Otopeni, Bucureşti, si are o suprafaţă de 2.500 metri pătraţi. Aici compania desfășoară operaţiuni aeriene si rutiere de expediere,, sortare, depozitare, logistică şi distribuţie. Centrul deservește 60% din teritoriul României și are o capacitate maximă de sortare care depăşeşte 4.000 de colete pe oră.

În România, UPS deține 2 unități de expediere pentru colete mici și un spaţiu de depozitare cu o suprafaţă de peste 1.300 metri pătraţi în incinta centrului din Aeroportului Otopeni pentru serviciile prestate de divizia cargo și logistică a companiei, UPS Supply Chain Solutions (SCS). UPS SCS oferă soluții logistice, de distribuție si transport al marfurilor pe toate căile: aerian, rutier, maritim, precum si servicii de brokeraj vamal.

UPS este lider la nivel global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluții, printre care transportul de colete și mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaționale. Cu sediul central in Atlanta, SUA, UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *