Reţeaua de socializare Facebook, unul dintre cei mai mari jucători din tehnologie în acest moment, a avut un succes greu de bătut în ceea...
facebookReţeaua de socializare Facebook, unul dintre cei mai mari jucători din tehnologie în acest moment, a avut un succes greu de bătut în ceea ce priveşte gradul de adopţie în ţările emergente.

Cu acest fapt în minte, analiştii de profil sunt de părere că doar câteva luni mai desparte India în a deveni cea mai mare piaţă pentru compania fondată de Mark Zuckerberg. Nu este prima ipoteză de acest gen lansată de oamenii care cunosc cel mai bine industria tech. Tot ei au precizat la începutul acestei luni că o foarte mare parte din veniturile Facebook ar putea fi aduse în următorii doi ani de pieţele emergente.

În cadrul Paley International Council’s IC Summit 2013, Nathan Eagle, CEO-ul JANA, una dintre cele mai mari platforme de rewarding din lume, declara faptul că Indiei îi mai lipsesc 30 de milioane de fani până când va depăşi Statele Unite în topul userilor Facebook. Un mic pas pentru această ţară, care are un grad de adopţie a reţelei de socializare de aproape 40 de milioane de persoane anual, aproape de 8 ori mai mult ca SUA.

Totodată, potrivit datelor furnizate de Eagle, numărul utilizatorilor Facebook din SUA este de 146,8 de milioane (o creştere anuală de 3,7%), adică 59,9% dintre utilizatorii de internet, în timp ce India are 114,8 milioane de utilizatori (plus 47% anual), adică 71% dintre utilizatorii de internet.

Pe locul trei în rândul celor mai mari fani Facebook se află Brazilia, cu 69 de milioane de utilizatori (o altă creştere anuală destul de mare: 48,4%), urmată de Indonezia – 63,2 milioane de useri şi Mexic – 35,7 milioane useri.

Marea Britanie, Germania şi Franţa se află pe ultimele trei poziţii ale top 10 ţări, cu 29,9 milioane de utilizatori, respectiv 22,1 milioane şi 22 de milioane de utilizatori Facebook.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *