Cu ocazia Black Friday, platforma de marketing afiliat Profitshare a adus magazinelor online pe care le deservește mai mult de 25.000 de comenzi în...
Marius Pahomi_Director General Conversion MarketingCu ocazia Black Friday, platforma de marketing afiliat Profitshare a adus magazinelor online pe care le deservește mai mult de 25.000 de comenzi în valoare totală de peste 15 milioane de lei. Profitshare a avut o cota de piață de peste 65% din marketingul afiliat în Black Friday.

De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei.

„Datorită tehnologiilor de retargetare și profilare atât a site-urilor din retea cât și a vizitatorilor, Profitshare reușește să genereze volume de vânzări raportate la număr de clickuri cu eficiență cel puțin dublă față de rețelele concurente. Această tehnologie a fost dezvoltată în ultimii 4 ani și a reprezentat unul dintre principalele motoare de creștere a eMAG, cel mai mare retailer online, iar acum este pusă la dispoziția oricărui magazin online din România”, declară Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing.

Cele mai vândute produse de Black Friday au fost cele din categoriile:

·      IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice)

·      modă (îmbrăcăminte, lenjerie și încălțăminte)

·      cărți

·      îngrijire personală

·      produse pentru copii

Cea mai mare comandă realizată pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost în valoare de 27.499 lei.

Vânzări de 260 milioane de lei

“Platforma Profitshare a generat până în prezent vânzări de aproape 260 de milioane de lei. Estimăm că până la finalul anului vom colabora cu peste 100 de magazine online“, spune Marius Pahomi.

Prin intermediul Profitshare, aproape un million de posibili cumpărători au vizitat  magazinele din rețea. “Mai important decât valoarea vânzărilor generate este procentul mare de clienți noi, aflați la prima achiziție de la magazinul respectiv. Prin calitatea serviciilor oferite și prin ofertele avantajoase, magazinele au posibilitatea să îi convertească pe aceștia în cumpărători fideli, creând premisele unei creșteri sănătoase a afacerii pe termen lung”, explică Marius Pahomi.

În prezent, Conversion Marketing își desfășoară activitatea pe piețele din România, Bulgaria și Ungaria, lucrând pentru clienți precum eMAG, Flanco, Mercador.ro, Autovit.ro, Oriflame, Ivatherm.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *