evoBlack Friday a debutat la ora 00.20, iar în primele 40 de minute am înregistrat deja peste 36.000 de vizitatori unici. În primele 20...

evomag_blackfridayevoBlack Friday a debutat la ora 00.20, iar în primele 40 de minute am înregistrat deja peste 36.000 de vizitatori unici. În primele 20 de minute deja 20% din stocul total de produse a fost epuizat, susține Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. Stocul total a fost suplimentat ieri până la 13.278 de produse, iar până la ora 09.00 au fost deja comandate aproape 9.000 de produse, adică peste 65% din stocul total, aferente unui număr total de 5.804 comenzi.

De asemenea, până la ora 09.00, intraseră deja pe evoMAG.ro 55.000 de vizitatori unici. Până în prezent, minutul de aur a fost înregistrat la ora 00:46 când pe site erau 9.556 de vizitatori unici.

“S-au ridicat deja primele 100 de comenzi din showroom. Iar valoarea totală comenzilor a ajuns deja la 860.000 de euro. În plus, am început livrarea comenzilor către clienţi”, a mai spus Mihai Pătraşcu.

Cât priveşte WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, membru al Grupului Evolution, alături de evoMAG şi Tozy.ro, s-au înregistrat deja peste 500 de comenzi, în valoare de aproximativ 55.000 de euro. Campania de reduceri a debutat la ora 00.00, iar până la ora 09.00 au intrat pe WatchShop.ro peste 28.000 de vizitatori unici. Până în prezent, “vedetele” de Black Friday au fost mărcile Seiko, Timex, SUUNTO, D&G , Festina. Şi jucăriile au fost la mare căutare.

Toyz.ro a înregistrat peste 200 de comenzi, în valoare de aproximativ 12.000 de euro. Reducerile la jucării au intrat în vigoare la ora 00.00, iar până în prezent numărul de vizitatori unici a depăşit 15.000. Cele mai cumpărate produse au fost jocurile educative şi jucăriile pentru copii de până la 1 an. Au fost comandate însă în număr mare şi scaunele auto pentru copii care au discounturi de până la 30%.

UPDATE – Situatia la ora 12.00

evoMAG.ro

  • Vizitatori unici: 110.484

  • Numarul vizitelor: 182.937

  • Produse comandate: 10.360

  • Valoarea comenzilor:  peste 1,1 milioane euro

  • Stoc epuizat pentru 134 de referinte

  • Stoc suplimentat cu peste 1.200 de produse

  • Situatia stocului total: s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, in conditiile in care acesta a fost suplimentat.

WatchShop.ro

  • Numar tranzactii: peste 600

  • Valoarea tranzactiilor: 280.000 Lei

  • Cel mai mare numar de vizitatori unici simultani: 3.000

  • Numar de vizitatori unici: 40.000

  • Astazi vor pleca spre clienti 20% dintre comenzile realizate pana acum.

  • Exista in continuare stocuri disponibile pentru clienti, s-au facut suplimentari pe modelele care au fost cel mai solicitate.

Toyz.ro

 

  • Numarul tranzactiilor: peste 250
  • Valoarea tranzactiilor: 65 000 Lei
  • Cel mai mare numar de vizitatori unici in acelasi timp: 750
  • Numar de vizitatori unici: 19000
  • Exista stocuri  suficiente atat pentru produsele aflate la 50% discount cat si la cele de 40%, 30%, 20% si 25%.

 

Magazinul online  are, în acest moment, disponibile la vânzare un număr de peste 120.000 de produse din domeniul IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG.ro a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 11,5 milioane de euro şi este vizitat zilnic de peste 30.000 de persoane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *