Black Friday este noul copil-minune al comerţului online românesc, iar expansiunea lui doboară recorduri anual, arată un studiu Cargus. Unul dintre cei mai mari...
cargusBlack Friday este noul copil-minune al comerţului online românesc, iar expansiunea lui doboară recorduri anual, arată un studiu Cargus. Unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de curierat din România, Cargus a analizat evoluţia transporturilor efectuate în ultimii doi ani de către clienţii săi din domeniul comerţului online şi a observat o creştere impresionantă în toate categoriile. O nouă creştere semnificativă este preconizată pentru Black Friday 2013, care va avea loc mâine.

În comparație cu ediția din 2011, Black Friday a adus anul trecut creșteri importante pe trei segmente de piață, precum:

·         Produse cosmetice: o creştere de 60%  în 2012, în comparație cu 2011.

·         IT&C: o creştere între 160% şi 170% în 2012, în comparație cu 2011.

·         Cărţi şi jucării: o creştere între 150% şi 200% în 2012, în comparație cu 2011.

Cifrele reprezintă un record pentru piaţa românească, dar este de aşteptat să fie mai mici decât cele pe care le va înregistra sectorul comerţului online mâine, pe parcursul cumpărăturilor de Black Friday din acest an.

Gian Sharp, CEO Cargus, susţine că nu am atins punctul culminant al fenomenului Black Friday în România: „Black Friday s-a consacrat în România, dar are un potenţial de creştere mult mai mare. Pentru 2013, ne aşteptăm să vedem o creştere medie de 60%-70% în toate segmentele de produse în comparaţie cu 2012, cu sectorul IT&C fiind între lideri, în termeni de vânzări.”

Black Friday marchează începutul celei mai încărcate perioade din an pentru companiile de curierat, Cargus aşteptând o creştere de aproximativ 70% în numărul de livrări pentru perioada Sărbătorilor, în comparaţie cu 2012.

Black Friday și perioada de Sărbători reprezintă una dintre prioritățile Cargus în acest an. Investiţii majore în flotă şi infrastructură IT au fost efectuate pentru a asigura servicii excelente în această perioadă.

Cargus a dezvolat și un site special pentru Black Friday, www.blackfridaycourier.ro, unde clienţii pot găsi informaţii şi cifre relevante despre fenomenul cumpărăturilor online.

Fondată în 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din România, iar în prezent deține și utilizează singura rețea națională de centre și depozite și o flotă de peste 700 de vehicule de curierat. Cargus are peste 1.500 de profesioniști în curierat și a avut vânzări de peste 20 de milioane de euro în 2012.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *