De Black Friday, Sharp pune la bătaie întreaga sa gamă prezentă pe piața din România, produse cu tehnologii unice precum Quattron care echipează gama...
sharp tvDe Black Friday, Sharp pune la bătaie întreaga sa gamă prezentă pe piața din România, produse cu tehnologii unice precum Quattron care echipează gama de televizoare 2013 sau  PlasmaCluster pe care o regăsim în frigidere, aparate de aer condiționat sau purificatoare de aer.

Spre exemplu, Sharp oferă un discount de 5.000 de lei la modelul de televizor LED cu o diagonală de 80 de inch (203 cm). Clienţii îşi doresc ecrane mari, cu o calitate excelentă a imaginii, ceva ce doar Sharp poate oferi .

Compania japoneză este lider în materie de televizoare cu tehnologie LED cu ecran mare, iar gama AQUOS LED reușește prin performanțele tehnologice integrate să aducă mai aproape viitorul.

Estimăm că Black Friday este evenimentul în timpul căruia produse din gamele step-up și high-end au căutare mai mare și pe piața din România, tocmai pentru că oamenii vor să profite de reducerile de preț masive care le fac mult mai accesibile

Bogdan Pasat, director de marketing și vânzări în cadrul Sharp România

Gama 2013 AQUOS include două serii care integrează tehnologia Quattron cu un miliard de culori în plus. Tehnologia color Quattron adaugă un pixel galben în cadrul clasicei structurii de subpixeli roşii verzi albaştri, oferind astfel peste un miliard de culori. În acest mod, creşte nivelul detaliilor, liniile devin mai cursive, cu nuanţe de galben mai strălucitoare, de albastru mai adânci şi de aur mai bogate.

Toate televizoarele AQUOS LED cu ecran mare sunt televizoare inteligente cu procesoare care asigură  o conexiune, un control şi o alegere de conţinut mai rapide şi mai uşoare. Un studiu comandat de Sharp România, arată că, pe intervalul 1 ianuarie-30 septembrie japonezii sunt lideri de vânzări pe segmentul televizoarelor cu diagonală de peste 60 de inch pe piața din România. De precizat, că toate modele de peste 60 de inch sunt fabricate în Japonia.

Dincolo de experienţa vizuală completă și extraordinară oferită, Sharp introduce un design ergonomic inovator în gama 2013 AQUOS de televizoare cu ecran LED. Rama ecranelor este uimitor de subţire, astfel încât utilizatorii să poată încadra televizorul într-un spaţiu mai mic. Părţile laterale ale televizorului par să dispară. Iar afişajul este elegant şi subţire, astfel încât clienţii să îl poată poziţiona sau monta practic oriunde.

Potrivit oficialilor Sharp România cele mai căutate categorii de produse în timpul acestei sărbători a reducerilor ajunsă la al treilea an și în țara noastră vor fi televizoarele, telefoanele mobile, tabletele, electrocasnicele mici, laptopurile și electrocasnicele mari.

Produsele Sharp, care îmbunătățesc semnificativ vieţile oamenilor acasă, la serviciu şi oriunde aceștia aleg să-și petreacă timpul liber, vor putea fi achiziționate din magazinele partenerilor Sharp, precum Altex, Cora, Domo,  , eMag, Flanco, Media Galaxy, Metro, Selgros, etc.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *