Vara a trecut cu brio, suntem la un pas de primele concedii la schi, dar să nu uităm și de vacanța de anul viitor....
06_Bode-Museum_Foto Bernd WeingartVara a trecut cu brio, suntem la un pas de primele concedii la schi, dar să nu uităm și de vacanța de anul viitor. Știți foarte bine proverbul nostru “vara să-ți faci sanie, și iarna car”. Așa că, de ce să nu începem încă de pe acum planificarea concediului din 2014? Sau chiar să visăm la ceea ce vom face în 2015? Germania, care a fost în 2013 a doua cea mai căutată destinație de călătorie pentru români, ne așteaptă și anul viitor.

Organizația Germană pentru Turism (DZT) a analizat trendurile de călătorie la nivel mondial de mai bine de zece ani, iar acum poate identifica rapid ce potenţial reprezintă aceste tendințe pentru industria de turism din Germania.

Travel trends: câţi români merg în Germania, în ce scop şi cât cheltuiesc pentru cazare?

Pe baza acestor cercetări de piață, DZT își face planuri pe termen lung în ceea ce priveşte temele și campaniile internaționale. Produsele turistice sunt dezvoltate special pentru piețele țintă relevante, împreună cu partenerii strategici și jucători globali din industria de turism larg. În fiecare an, noi teme cheie aduc în centrul atenției aspecte individuale ale brand-ului Destinație de Vacanță Germania. În afară de aceasta, DZT face publice temele în legătură cu ocazii speciale și aniversări, promovând o imagine diversă cu multe fațete ale Germaniei la nivel mondial. Accentul se pune aici pe city breaks și pe turismul bazat pe natură ca fiind cele două pietre de temelie ale succesului pentru piața turistică a Germaniei.

Destinația Germania: un brand puternic, cu un portofoliu larg de produse

Marketing-ul pentru Destinația de Vacanță Germania este concentrat în jurul celor două megatendințe, cultură și sănătate. Folosind cele două linii principale de produse City Breaks/Evenimente și Sănătate & Fitness Concediu, DZT a reușit să dezvolte un marketing de succes pentru Destinația de Vacanță Germania încă de la începutul acestui deceniu. Acest lucru asigură continuitatea DZT în ceea ce privește activitățile sale de marketing la nivel internațional și conduce, de asemenea, cererea pentru călătorii de intrare în aceste segmente specifice. Domenii cheie ale liniei de produse culturale, include orașe, municipii, evenimente, UNESCO, muzee, mâncare şi băutură. Pe partea de agrement se regăsesc, de exemplu, rezervații naturale, parcuri naționale și rute pitorești. Călătoriile în interes de afaceri, un important segment pentru brand-ul Destinația de Vacanță Germania, este de asemenea un aspect important în activitățile DZT la nivel mondial. DZT folosește aceste campanii tematice pentru a-și poziționa aceste aspectele în centrul activităților sale internaționale de marketing și vânzări.

2014: Siturile patrimoniului mondial UNESCO

Destinația de Vacanță Germania se mândrește cu un număr deosebit de mare de situri ale patrimoniului mondial și de monumente ale naturii. Din totalul de 962 situri UNESCO la nivel mondial, aproape jumătate sunt în Europa, iar 38 dintre ele se află în Germania. În

2014, patrimoniul cultural mondial UNESCO va fi centrul atenției unei campanii a Organizației Germane pentru Turism (DZT), care va mediatiza siturile sub sloganul “Patrimoniul cultural mondial UNESCO – turism cultural și natural durabil”. “Fiind o marcă importantă de calitate, eticheta patrimoniului mondial cultural UNESCO este un punct de vânzare important pentru turismul cultural din străinătate”, explică Petra Hedorfer. “Pentru 34 de procente dintre turiștii veniți în Germania pentru cultură, eticheta UNESCO reprezintă un stimulant de a călători.” Ca parte a activității sale de marketing și vânzare, DZT colaborează strâns cu Asociația Germană a Site-urilor patrimoniului Mondial UNESCO și cu Comisia UNESCO. De exemplu, bisericile, mănăstirile și palatele, parcurile, ansamblurile orașelor istorice, monumentele industriale și peisajele naturale înregistrate ca făcând parte din patrimonial mondial UNESCO din Germania sunt intens promovate în doisprezece limbi diferite pe pagina de web www.germany.travel/unesco.

2014: 25 de ani de la căderea zidului Berlinului/reunificarea Germaniei

1990 va fi întotdeauna un an definitoriu în istoria Germaniei: în luna octombrie a acelui an, fosta Germanie de Est și Republica Federală din vest au sărbătorit reunificarea lor. În 2014 și 2015 DZT va pune accent pe aniversarea a 25 de ani de la căderea zidului Berlinului și reunificarea Germaniei, exploatând potențialul ocaziei istorice de a atrage turiști. La începutul anului 2014 DZT va lansa oficial campania, care se va desfășura pe o perioadă de doi ani în străinătate. Tema este promovată la nivel internațional prin intermediul diferitelor canale de marketing și vânzări sub sloganul “25 de perspective ale Destinației de Vacanță Germania”. Campania subliniază gama largă de posibilităţi de vizitare în toate colțurile Germaniei: de la repere iconice la scena culturală bogată și variată și până la peisajele naturale diverse. Este prevăzut ca activitățile de marketing să continue și în anul 2015.

2014: Destinația de Vacanță Germania, o alegere durabilă

Durabilitatea este un factor tot mai important pentru vizitatorii din străinătate. Potrivit unui studiu realizat de IPK International în 2010, aproximativ 20% din persoanele chestionate consideră sustenabilitatea ca unul dintre primele trei considerente atunci când aleg o destinaţie de vacanţă. Cu cele 14 parcuri naționale, 16 de rezervații ale biosferei și 104 rezervaţii naturale, Destinația de Vacanță Germania oferă vizitatorilor o gamă largă de experiențe în aer liber. În cadrul sectorului turismului în natură, călătorii pot alege dintr-un spectru larg de “produse de experiență în aer liber” de înaltă calitate. DZT va sprijini această temă în 2014 cu o inițiativă de sustenabilitate mare, care va poziţiona Germania ca o destinație durabilă în întreaga lume. Aceasta include o strategie de comunicare, care va fi utilizată pe plan internațional, o inițiativă internă sustenabilă pentru GNTB în sine și dezvoltarea de produse profesionale pentru turismul durabil în Germania.

2014: 600 de ani de istorie ecleziastică – DZT se concentrează asupra Conciliului de la Konstanz

Conciliul de la Konstanz a modelat în mod semnificativ cursul istoriei europene și este considerat a fi cea mai mare reuniune de figuri religioase, politicieni și oameni de știință în Evul Mediu. Între anii 1414 și 1418, delegați și reprezentanți s-au adunat în Konstanz pentru a discuta despre viitorul bisericii împărțite și pentru alegerea unui nou Papă.

În 2014, regiunea din jurul lacului Konstanz va conduce festivitățile pentru a 600-a aniversare a acestui eveniment istoric. DZT susține în mod activ Konstanz-ul în activitățile sale de marketing pentru promovarea evenimentului “Aniversarea a 600 de ani de la Conciliul din Konstanz”. DZT include în acţiunile sale de PR şi activităţile în presă pentru introducerea temei de piețele țintă relevante, sub sloganul “Evul Mediu adus la viaţă”. DZT împreună cu Konstanz Tourism Information vor lucra la consolidarea poziţiei Destinaţiei de Vacanţă Germania şi a lacului Konstanz la nivel mondial şi de a îmbunătăţi şi mai mult imaginea Germaniei ca destinaţie de călătorie culturală.

2014: Compozitor influent – aniversarea a 300 de ani de la naşterea lui C.P.E. Bach

Născut în Weimar în anul 1714, compozitorul Carl Philipp Emanuel Bach a fost unul dintre cei mai cunoscuţi fii a lui Johann Sebastian Bach. El a modelat perioada muzicală între baroc și clasicul vienez cu o operă care include 150 de sonate, peste 50 de lucrări concertante și mai mult de 20 de setări ale Patimilor. În 2014, la 300 de ani de la naşterea sa, DZT vede oportunitatea de a prezenta viaţa şi moştenirea acestui compozitor unui public internaţional. Acest lucru va fi realizat prin activități, inclusiv organizarea unui tur al oraşelor asociate cu Carl Emanuel Bach pentru reprezentanții mass-mediei internaționale și furnizarea de informații generale importante prin intermediul unui portal de presă multilingv.

2015: Tradiţii şi obiceiuri

Întotdeauna a existat o cerere mare pentru city break în Germania, dar acum regiunile sale rurale diverse devin tot mai populare pentru turiştii străini. Acest trend stă departe de convenţionalul “turism de highlight” în favoarea descoperirii originilor şi a tradiţiilor destinaţiei de vacanţă şi turiştii se pot bucura de experienţe autentice. Acest lucru ar putea implica participarea la festivaluri, învăţarea meşteşugurilor locale sau participarea la un tur culinar şi descoperirea specialităţilor regionale. DZT îmbrăţişează acest aspect al brandului său şi foloseşte anul 2014/2015 pentru a promova tradiţiile şi obiceiurile Germaniei în cadrul activităţilor sale internaţionale de marketing şi vânzări. “Anul tematic al DZT Tradiţii şi obiceiuri sprijină dezvoltarea rurală susţinută în mediul rural,” declară Petra Hedorfer, Președinte al Consiliului de Administrație a Organizaţiei Germane pentru

Turism. Campania internaţională planificată se focusează pe subiecte care conturează o imagine a obiceiurilor şi tradiţiilor de zi cu zi a Destinaţiei de Vacanţă Germania.. Acestea includ, de exemplu obiceiuri, festivaluri, muzică, muzee ale satului şi invenţii. DZT va colabora cu parteneri regionali pentru a comunica aceste teme pieţei internaţionale ca parte a unei campanii profesionale.

2015: 500 de ani de la naşterea lui Lucas Cranach cel Tânăr

A 500-a aniversare a naşterii lui Lucas Cranach cel Tânăr va fi celebrată în 2015 ca parte a deceniului Luther. O campanie internaţională de promovare va fi focusată pe expoziţiile lui Cranach în Germania şi asupra activităţii tradiţionale media, iar DZT va dezvolta tema în cadrul târgurilor comerciale internaţionale şi în conferinţele de presă susţinute. Acest lucru implică stabilirea de parteneriate inter-regionale între orașele în care Lucas Cranach cel Tânăr a trăit și a lucrat, și utilizarea acestor sinergii pentru obţinerea unui efect maxim. DZT şi partenerii săi vor lucru împreună la scopul comun de a continua promovarea turismului cultural bazat pe familia de pictori Cranach printr-un marketing al produselor turistice la nivel internaţional.

2015: Traseele pitoreşti tematice prezintă părţile diferite ale Germaniei

Unul din cele mai îndrăgite moduri pentru turişti de a descoperi diversitatea Germaniei este din confortul propriului autoturism. Pe lângă reţeaua sa excelentă de autostrăzi, Germania dispune de un număr mare de drumuri mai mici, care trec prin regiuni de vacanţă pitoreşti. Mai mult decât atât, există peste 150 de trasee în susul şi în josul ţării, care se concentrează pe teme variate în diferite regiuni. Printre cele mai populare dintre aceste rute este Drumul Romantic de la Würzburg la Füssen, denumit şi Drumul alpin german. DZT va aduce, în 2015, traseele pitoreşti ale Germaniei în centrul atenţiei campaniei sale de marketing la nivel mondial. Ca parte a campaniei de promovare, DZT va invita reprezentanţi din media internaţională la un tur de-a lungul acestor trasee pitoreşti din cadrul Destinaţiei de Vacanţă Germania.

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public privtat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania din însărcinarea/în numele Ministerului Federal pentru Economie şi Tehnologie (BMWi), fiind promovată/sustinută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG. DZT dezvoltă şi comunică/sustine strategii şi produse pentru a extinde imaginea pozitivă a destinaţiilor turistice germane în străinătate şi pentru a promova turismul în Germania.În acest scop, DZT are 30 de reprezentanţe în diferite ţări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *