Maria Dragason (Special Koko) și-a adjudecat marele premiu al ediției din acest an a Școlii de Beauty Blogging 2013 by L’Oréal Paris, cu media...
Școala de Beauty BloggingMaria Dragason (Special Koko) și-a adjudecat marele premiu al ediției din acest an a Școlii de Beauty Blogging 2013 by L’Oréal Paris, cu media 9,37. Pe locul secund s-a clasat Vlădăreanu Aleka Sarah (Sunshine Sarah), cu o medie de 9,36, iar pe locul al treilea s-a situat Pavel Cristina (Shopping Therapy Cristina) (9,15).

Competiția din acest an a fost foarte strânsă, iar nivelul bloggerilor care au ajuns în finală a fost extrem de ridicat. Ne bucurăm că demersul nostru de a dezvolta o nișă tot mai vizibilă în blogosfera românească – cea dedicată frumuseții – dă roade și le felicităm pe toate bloggerițele care s-au înscris în ediția din acest an”

Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager L’Oréal Romania

Cu 50% mai mulți înscriși în ediția din acest an

În 2013, la Școala de Beauty Blogging s-au înscris 68 de bloggeri de beauty, cu 50% mai mulți față de prima ediție, care a avut loc în 2012.

Bloggerii interesați de teme de beauty s-au înscris în competiție, la începutul lunii octombrie, abordând o temă la alegere din cele două propuse de către L’Oréal Paris: Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții. Pe baza acestora, în semifinală s-au calificat 20 de bloggeri. Organizatorii și membrii juriului, format în acest an, din bloggerii Cristina Bazavan (bazavan.ro), bloguluotrava.ro și jurnalistul de beauty Alice Bursuc au notat, apoi, articolele scrise în fiecare din cele trei probe care au format campania.

Prima probă – pe tema „Beauty trends” – a fost decisivă pentru selectarea celor 10 finaliste. În această etapă, un cuvânt de spus au avut și cititorii, care și-au putut vota favoritele pe pagina de Facebook a L’Oréal Paris Romania.

A doua probă – “Tenul și Sezonul Toamnă-Iarnă” – a urmărit să identifice creativitatea concurentelor nu doar din perspectiva modului de scriere, ci și prin informația prezentată. Ultima probă a constat într-un review al eye liner-ului Silkissime. „Prin diversitatea temelor am dorit să ajungem la o evaluare totală și să ne asigurăm că vor câștiga cei mai buni”, explică Alexandru Nicolaica.

Demersul L’Oréal Romania urmărește formarea bloggerilor de beauty care să scrie într-un mod profesionist și dintr-o perspectivă originală despre frumusețe, astfel încât să formeze și să informeze corect publicul țintă.

Premii în valoare totală de peste 23.000 de  lei

Premiul cel mare acordat la finalul campaniei din acest an constă într-un weekend la Paris pentru două persoane și un redesign profesionist al blogului câștigător. Locul secund beneficiază de o sesiune de răsfăț la salonul Beauty District (makeup, hair, nails), iar câștigătorul locului trei este răsplătit cu un pachet special de produse L’Oréal Paris.

Pe parcursul campaniei, semifinaliștii și finaliștii au primit pachete cu produse cosmetice atât ca premiu dar și în campanii de testare a acestora de către cititorii blogurilor. Cei zece finaliști au participat, împreună cu cititorii câștigători ai concursurilor organizate pe blog, la un workshop special susținut de make-up artistul Alexandru Abagiu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *