Cu siguranță că îndemnul “X te-a invitat să încerci Candy Crush” primit pe Facebook vi se pare extrem de cunoscut. Probabil îl primiți de...
Candy Crush SagaCu siguranță că îndemnul “X te-a invitat să încerci Candy Crush” primit pe Facebook vi se pare extrem de cunoscut. Probabil îl primiți de câteva ori pe zi. Nimic ciudat până aici, mai ales că la nivel mondial circa 225 de milioane de persoane joacă Candy Crush zilnic.

Orice studio din gaming  visează la acest lucru: cum să ajungă să atragă 100 de milioane de jucători pentru produsul său. Prezent la How to Web 2013, Thomas Hartwig, co-fondatorul King, unul dintre cei mai mari creatori de jocuri din lume, compania care a creat Candy Crush Saga, unul dintre cele mai de succes jocuri online din lume, a prezentat câteva ponturi esențiale pentru ca un joc să aibă succes.

Citiți mai multe despre ediția din acest an a How to Web.

 Atractiv “Trebuie să creezi un joc care să atragă jucătorii și trebuie să acorzi multă atenție detaliilor,” este prima recomandare a lui Thomas. În acest sens, fondatorii King au ales bomboanele pentru Candy Crush și le-au creat în așa fel încât jucătorii să se gândească constant cum ar putea să le mănânce.

Freemium Un joc care se poate descărca gratuit atrage mulți mai mulți jucători. Din cele mai populare 18 jocuri din sistemul iOS, 17 sunt gratis. În plus, jucătorii Candy Crush pot finaliza jocul fără să plătească nimic.

Accesibil tuturor Dacă în anii trecuți lumea prefera să citească în mijloacele de transport, acum cei mai mulți preferă să se joace pe telefoanele mobile sau pe tablete. “Trebuie să faci un joc care să facă parte din viața jucătorilor, să creeze dependent, un joc pe care lumea să îl joace oricând are 5 minute libere. Totodată, trebuie să atragi o demografie cât mai diversă”, a mai spus Thomas.

Cross platform Jocul trebuie să poată fi jucat de pe orice device, oricând. Trebuie să le ofere jucătorilor posibilitatea de a muta jocul de pe web pe telefon sau tabletă, oferindu-le acceași experiență. Candy Crush Saga le oferă jucătorilor și posibilitatea de a continua pe telefon jocul început pe web, sau invers.

Profund În prezent, Candy Crush are 400 de nivele și constant i se adaugă detalii pentru a prelungi experiența de joc.

Social “Jocul trebuie să fie distractiv atunci când îl joci singur, dar mai distractiv când îl joci cu alții”, a mai spus  Thomas. Este esențial ca experiența jocului să poată fi împărtășită cu prietenii.

Universal Candy Crush este ușor de jucat în orice colt de lume. Deși adaptat din punct de vedere al limii și graficii, jocul nu este adaptat și cultural. Astfel, un joc trebuie să fie accesibil oricui.

Evergreen Un creator de jocuri trebuie să găsească un format care să fie popular și peste un anumit număr de ani. Printre exemplele date de Thomas se numără șahul, mahjongul, damele, solitaire sau tetris, jocuri vechi dar care nu și-au pierdut farmecul.

“Trebuie să creezi un joc care să-ți facă publicul să dorească să îl joace la nesfârșit”, concluzionează co-fondatorul King.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *